Rolat pita


Desilo vam se nekada da vam "banu" neplanirani gosti? Verovatno ste bili u takvoj situaciji više puta. Ja obično imam ispečeno pa zamrznuto pecivo koje samo podgrejem u rerni i bude kao da je tog trenutka pečeno, ili imam ovu drugu varijantu, a to je ova pita. Napravljena, isečena, zamrznuta i za tili čas gotova kad vam zatreba, za doručak, večeru ili iznenadne goste. Jako je praktična, a uz to što je mekana i ukusna, veoma je i dekorativna i privlačna pa se sasvim lepo uklapa i u neke svečanije postavke stola.


Potrebno je:
500 g kora za pitu
500 g sira
4 jaja
1 čaša jogurta
1 čaša ulja
1 prašak za pecivo
malo soli po ukusu
i još
1 jaje
malo jogurta
Priprema:
Umutite jaja pa dodajte sve ostale sastojke za fil i sve promešajte da se sjedine.
Razdvojite kore i podelite ih na dva dela. Jedan deo kora pokrite krpom da vam se ne bi osušile dok pravite pitu.
Raširite prvu koru i poprskajte je uljem. Svaku narednu koru premazujte sa po malo fila. Vodite računa da iskoristite samo polovinu fila kako bi vam ostalo i za drugi rolat. Kada ste istrošili sve kore iz one prve gomilice, uvijte rolat i prebacite ga na neki poslužavnik ili pleh odgovarajuće veličine.
Isto uradite i sa drugom polovinom kora, isfilujte i uvite u rolat.
Oba rolata stavite u zamrzivač zajedno sa poslužavnikom na sat-dva da se malo zamrznu kako bi se lakše isekli na parčad. Nakon isteka tog vremena, izvadite rolate i isecite ih na 12 parčića približno iste širine.



Ako nećete odmah da pečete pitu, spakujte parčiće rolata u neku kutiju, zatvorite i vratite u zamrzivač do upotrebe. Kad vam zatreba, umutite jaje sa malo jogurta i zamrznute parčiće rolata umačite u smesu i redjajte u pleh na pek papir. Možete posipati i malo susama preko. Uključite rernu na 180 st. i odmah stavite pleh sa pitom. tako će se pita postepeno odmrzavati i peći. Pečite je dok lepo ne porumeni odozgo.
Isti postupak umakanja u jaja i jogurt je i ako se pita peče odmah.
Poslužite uz jogurt, prijatno!


Коментари

  1. Slane pite obožavam i uvek ima nešto u zamrzivaču štoo se može brzo ispeći....kod mene ovakve vrste pita retko ostanu i ako šta ostane muž ih pojede za doručak.Prijatno i pozdrav.

    ОдговориИзбриши
  2. Znam za ovu pitu. Tvoja izgleda baš dobro, sočno..fino si me sad podsetila..

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicna pitica, sad sam nesto i ogladnila.:))

    ОдговориИзбриши
  4. I ja od ovakvih slika obično ogladnim ;) Ova pita je meni spas :D

    ОдговориИзбриши
  5. Pravim slično samo stavljam po tri kore.Moj sin ih zove puž pite. Sledeci put radim sa više kora,jer mi se baš dopada kako izgleda.Izvrsno!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovaj način je baš praktičan, jer ispadnu male pitice-rolatići tako da su zgodne za sve prilike kasnije kad ih ispečeš ;) I ja često tako pravim od dve kore u obliku pužića, baš bude mekana i fina pita.

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови