Crumble od sljive



Jos uvek nije sezona sljiva, ali su ovo jedine slike koje imam u draftu pa vam zato brzinski kucam recept, cisto onako, da me ne zaboravite. 

Naime, pokvario se moj mezimac od lap topa i nema mu pomoci, tako da sam sada na pauzi, dokle...videcemo! Do tada, ostajte mi zdravo i dobro, uzivajte u letu i hvala vam puno na ucescu u igrici FBI rukavice. Ne zamerite sto nisam stigla svima da odgovorim i pregledam sve radove, nadam se da cu uspeti uskoro.
Pozdrav svima!



Potrebno je:
(original recepta)
200 g brasna
100 g ovsenih pahuljica
50 g seckanih oraha
50 g secera
100 g margarina
1 kasicica cimeta
1 kg zrelih sljiva
2 kasike secera
2 kasike gustina



Priprema:
Sljive ocistite i prepolovite pa ih poredjajte po dnu posude. Secer i gustin pomesajte i posipite preko sljiva.
Brasno, pahuljice, orahe, secer i cimet izmesajte u posudi pa dodajte margarin isecen na listice i rukama istrljajte da se naprave mrvice. Posipite preko sljiva dok ih sve ne prekrijete.
Pecite crumble na 200 stepeni 30-ak minuta.
Po zelji, posluzite crumble uz kuglu sladoleda ili kao samostalan dezert.
Crumble mozete raditi od raznog sezonskog voca. Zacine prilagodite svom ukusu (dodajte malo kardamoma, cimeta, koricu limuna, narandze ili sta god volite), kao i kolicinu secera. Cesto pravim ovaj crumble od jabuka ili sljiva bez trunke secera i mogu vam reci da je tako mozda i najlepsi. Mozete ga praviti u malim remekinima (posudicama za crumble), ili u vecem pekacu pa kasnije posluziti u nekoj maloj cinijci. Sve u svemu, ovo je jedan veoma jednostavan, brz i jeftin dezert koga preporucujem svima!
Prijatno!




Коментари

  1. Prvo što sam pomislila kad sam vidjela naslov je - zar već?! A sad vidim da su prošlogodišnje. Svejedno, divan desert. Volim crumble, a sa šljivama ga još nisam radila, obično završe u piti.
    Nadam se da ćeš uskoro popraviti laptop

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisu slike proslogodisnje, imala sam sljive u zamrzivacu pa sam ih iskoristila nedavno. Sada cekam da pocne sezona pa da navalim :)
      Hvala ti!

      Избриши
  2. Suzi, vrati se brzo :-D. Meni se mališa kvario par puta, pa to je bilo da izludim :-D. Crumble sam otkrila kasno ali od tada mi je na vrhu liste slatkiša, biće i sa šljivama :-). Uživaj :-*

    ОдговориИзбриши
  3. Nije ti ovo loša ideja, da mogu planirat za sezonu šljiva.

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови