Пређи на главни садржај

Oblande sa orasima



Nakon duze pauze ponovo se malo druzim sa vama.   Novonastale okolnosti mi vec poduze ne ostavljaju dovoljno prostora za eksperimentisanje u kuhinji,  ali ipak po nesto jednostavno i brzo stigne da se napravi ili umesi. Takve su i ove oblande: brze, ukusne i fine, bas onako starinski fine.   Isprobajte ih. 
I jos nesto,  zelim da Vam se zahvalim sto ste tu, sto posecujete i istrazujete ovaj blog.
Do skorog kuckanja,  pozdrav....

1 velika oblanda
300 ml mleka
400 g secera
2 kesice vanilin secera
250 g putera ili margarina
250 g mlevenih oraha
250 g mlevenog keksa





Priprema :
U dublju serpu sipajte mleko i stavite na sporet da prokljuca. Smanjite vatru, dodajte secer i vanilin secer i  neprestano mesajte dok se ne rastope.  Sklonite serpu sa sporeta i dodajte puter isecen na tanke listice, promesajte kratko  i odmah umesajte mlevene orahe i keks.  Vrucim filom nafilujte cetiri lista oblande, poklopite petim listom, blago predjite rukom odozgo kako bi se list "zalepio" za fil, a zatim stavite neki tezi predmet preko oblande i ostavite da se dobro stegne, najbolje 24h.   
Oblandu isecite na stanglice i posluzite



Коментари

  1. Drago mi je da vidim novi receptic na tvom blogu.:) Veliki pozdrav ti leti!

    ОдговориИзбриши
  2. Svima nama ponekad okolnosti baš ne idu na ruku, držim fige za više vremena za provesti u kuhinji.

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Predlog menija za posnu slavu

Ovo je samo jedan predlog kako da pripremite neke specijalitete za posnu slavu. Već sam objavila par postova sa predlozima za predjelo, pite i kolače, a ovde ću vam predstaviti ono što sam ja pripremila za svoju slavu

Posni sitni kolači

Nedavno sam objavila post sa sitnim kolačima i većina od njih je bila posna, a sada evo još nekoliko recepata za sitne posne kolače. Svi su izuzetno ukusni, napravljeni od posnih sastojaka, ali ih veoma lako možete preobratiti u masnu varijantu i napraviti za neko popodnevno druženje uz kaficu.

Zalivena pita sa višnjama

Pitu sa višnjama uglavnom svi vole. Ja lično najviše volim kad je prokisela, bez šećera, takva mi najviše prija. Ukusi su različiti pa sam tako i ja odlučila da udovoljim muškom delu porodice koji  ipak voli kad je slatkiš sladak, i zato sam im pripremila ovu bogatu varijantu pite sa višnjama, zalivenu šerbetom , sočnu i slatku.