Okrugla pita sa sirom


Recepata za pite, proje i kiflice nikada dosta, barem meni. 
Prelistavanjem drafta dodjoh do nekih recepata koji dugo cekaju da budu objavljeni.
Tako je ova jednostavna, brza, mekana i vazdusasta, veoma ukusna pita sa sirom docekala svojih pet minuta, pa vam je danas predstavljam na blogu.
  
Potrebno je:
(original recepta)
500 gr kora za pitu  
1 solja* brasna
1 solja jogurta
1 solja kisele vode
pola solje ulja
3 jaja 

1 kasicica praska za pecivo
malo soli
oko 300 gr sira po zelji 

* solja je od 200 ml

 

Priprema:
U dublji sud umutite mikserom jaja, jogurt, kiselu vodu, ulje i brasno pomesano sa praskom za pecivo i malo soli. U drugu posudu rukama ili viljuskom izmrvite sir i dodajte par kasika od smese sa jajima i dobro promesajte da se dobije kompaktna smesa.
Razdvojite kore pa na prvu stavite 3 kasike smese sa jajima i razmazite je po kori, stavite drugu koru i pobacajte po njoj smesu od sira. Urolajte te dve kore zajedno (kao palacinku), napravite krug i redjajte u okruglu tepsiju od sredine, i tako dok se ne utrose sve kore. Na kraju pitu prelijte ostatkom smese i stavite da se pece na 200 stepeni oko 30 minuta. 
Pecenu pitu pokrijte krpom i ostavite malo da odstoji, a zatim je isecite na osmine i posluzite dok je topla.



Коментари

  1. Mmmm, priča deset jezika ;) Divna pita. Drago mi je da si opet tu, sa nama. Pozdrav, draga!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Suzo, ne znam da li si upoznata da blog već dugo (više od 3-4 meseca) ima nekih malvera, virusa i sl. Stalno mi pokazuje da je inficirana strana. Pročešljaj podešavanja i gadzete, mozda se nešto zakačilo. Inače, pregledam te sa Chroma...

      Избриши
    2. Nale, nisam nista primetila, kod mene je stanje redovno. Verovatno su to reklame. Propraticu malo, hvala ti na upozorenju. I ja koristim Chrome ali ni sa Mozillom nisam imala problema.
      Mada, nedavno sam kod Lane na blogu primetila da je bilo problema sa prikazom gadzeta, pratioci valjda, nesto je pisalo...

      Избриши
  2. Поновићу текст од Нале; Мммммм....драго ми је да си се појавила, велики поздрав!

    ОдговориИзбриши
  3. Al ti mamiš sa ovom gibanicom a ja bežim od testa...

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови