Carska pita



Brza i jednostavna varijanta domaćeg doručka ili večere sa sastojcima koji su veoma podložni izmenama.Tako po vašoj želji i onome što imate u frižideru možete dodati i pečurke, marinirane ili obične seckane šampinjone, seckanu crvenu papriku iz turšije, seckane kisele krastavčiće, od suhomesnatog šta volite, slaninu seckanu ili pečenicu, šunku i slično.  Ovu pitu možete ispeći u pekaču srednje veličine ili plehu za mafine, ili kao što sam ja uradila, u kalupu za hleb.

CARSKA PITA
Potrebno je:
3 jaja
2 dl jogurta
1 dl ulja
1 prašak za pecivo
2 čaše brašna ( čaša od 2 dl )
200 g mariniranih pečuraka
200 g seckane šunke
150 g feta sira

Priprema:
Jaja penasto umutite mikserom, nije potrebno posebno mutiti belanca i žumanca. Dodajte jogurt, ulje, brašno i prašak za pecivo i dobro izmešajte mikserom. Na kraju u tu smesu dodajte seckane marinirane pečurke, seckanu šunku i mrvljeni feta sir. Izmešajte kašikom, sipajte u kalup i pecite. Ja sam pekla u kalupu za hleb koji sam prethodno obložila papirom, Pekla sam u rerni zagrejanoj na 180 stepeni nekih pola sata, jer je masa u kalupu bila baš visoka, avi proverite čačkalicom da li je gotovo, možda će vam trebati malo duže pečenje.

Коментари

Популарни постови