Keksići od tri sastojka



Da, da...i to je moguće! Od samo tri sastojka napraviti ukusne keksiće! Sve što vam je potrebno je krem sa ukusom lešnika, ili bilo koji drugi crni krem tipa Nutele i slično, jaje i brašno. Koristila sam fantastičan Amoretti krem, evo možete pogledati OVDE.  Bukvalno ih možete napraviti dok se rerna bude zagrevala, toliko se jednostavno i brzo pripremaju. Poslužiti ih možete čim se malo prohlade, naravno uz kafu ili čaj.
Od ove količine meni je izašlo 16 manjih keksića.
Recept sam videla na Instagramu kod Kuhinjice Linine mame.


KEKSIĆI OD TRI SASTOJKA

Potrebno je:
4 pune kašike crnog krema sa lešnicima
1 jaje
9-10 kašika brašna

Priprema:
Jaje kratko umutite mikserom, dodajte krem i sjedinite muteći mikserom.
Dodajte brašno kašiku po kašiku i mutite. Obratite pažnju tamo kod devete kašike brašna. Ukoliko je smesa lepljiva i smatrate da od nje ne možete da oblikujete kuglice rukama, onda dodajte još jednu kašiku brašna. Ja sam upotrebila 10 kašika brašna i kuglice su se baš lepo oblikovale.
Pleh obložite papirom. Rernu uključite da se greje na 180 stepeni.
Kašičicom zahvatajte masu veličine oraha otprilike i oblikujte kuglicu između dlanova. Ređajte kuglice na papir sa razmakom od oko 5 cm.
Pecite u zagrejanoj rerni oko 15 minuta. Pečene keksiće izvadite iz pleha i ohladite na rešetki pa poslužite uz kaficu.


Коментари

Популарни постови