Пређи на главни садржај

Kakao-griz pita


Krajnje jednostavna, od sasvim običnih sastojaka, ali zato veoma ukusna pita sa filom od griza i bele čokolade, pravi je dokaz da i jeftine poslastice mogu biti i te kako lepe i ukusne.






Potrebno je:
(original recepta)
za korice
100 g masti
1 jaje
3 kašike meda
2 kašike kakao praha
50 ml mleka
270 g brašna
1 kašičica sode bikarbone
za kremu
500 ml mleka
4 kašike šećera
60 g griza
50 g bele čokolade




Priprema:
Umesite testo i podelite ga na 2 jednaka dela. Neka stoji dok vi pripremate kremu.
U malo mleka dodajte šećer i griz, promešajte, a ostatak mleka stavite na ringlu da provri. U tankom mlazu sipajte razmućeni griz, neprestano mešajući.  Dodajte čokoladu i rastopite je u grizu. Ostavite da se malo prohladi, povremeno promešajte da se ne bi stvorila korica.
Sada razvucite posebno obe kore na papiru dim.20x30 cm. Neravne krajeve odsecite, ponovo umesite rukama i napravite keksiće, super su za grickanje uz čaj.
Prvu koru sa papirom stavite u odgovarajući pleh i izbockajte je viljuškom na nekoliko mesta. Na koru sipate mlaku kremu. Drugu koru takođe izbockajte viljuškom i stavite je naopako preko kreme, tako da vam papir bude odozgo. Skinite papir i rukama nežno poravnajte odozgo kako bi se krema i kora priljubile.
Pecite pitu na 180 stepeni oko 10 mnuta.  Vodite računa da ne prepečete pitu, korice su mekane kad se izvade iz rerne, ali posle očvrsnu. Pitu ohladite u frižideru preko noći, obavezno, pa je tek ujutru  isecite na štanglice i posipite prah šećerom.
 

Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Predlog menija za posnu slavu

Ovo je samo jedan predlog kako da pripremite neke specijalitete za posnu slavu. Već sam objavila par postova sa predlozima za predjelo, pite i kolače, a ovde ću vam predstaviti ono što sam ja pripremila za svoju slavu

Posni sitni kolači

Nedavno sam objavila post sa sitnim kolačima i većina od njih je bila posna, a sada evo još nekoliko recepata za sitne posne kolače. Svi su izuzetno ukusni, napravljeni od posnih sastojaka, ali ih veoma lako možete preobratiti u masnu varijantu i napraviti za neko popodnevno druženje uz kaficu.

Zalivena pita sa višnjama

Pitu sa višnjama uglavnom svi vole. Ja lično najviše volim kad je prokisela, bez šećera, takva mi najviše prija. Ukusi su različiti pa sam tako i ja odlučila da udovoljim muškom delu porodice koji  ipak voli kad je slatkiš sladak, i zato sam im pripremila ovu bogatu varijantu pite sa višnjama, zalivenu šerbetom , sočnu i slatku.