Пређи на главни садржај

Voćna salata "Zalazak sunca"


Zima nam se izgleda vratila i mislim da je pravo vreme za ovu voćnu salatu punu dragocenih vitamina.
Ukoliko ste za zdraviju varijantu, dodajte med umesto šećera, ili probajte bez šećera ako volite kiselkasto-gorki ukus grejpa. U svakom slučaju, osveženje je zagarantovano, probajte!

Potrebno je:
4 narandže
1 crveni grejpfrut
1 žuti grejpfrut
1 limun
65 g šećera
malo ekstrakta badema
2 kašike badema iseckanih na listiće*


Priprema:
Sok od 1 narandže i šećer staviti da provri, samo dok se ne otope kristali šećera, pa dodati ekstrakt, promešati i skloniti sa ringle.
Preostalo voće iseckati na kockice. Preliti sokom i lagano promešati.
Rasporediti voće u 4 čaše, preliti sokom koji je preostao i ukrasiti listićima badema.
* Salata na slikama je pravljena bez trunke šećera i sa komadićima breskve iz kompota jer mi je falilo limuna, a i da ne bi bila prekisela jer je sugar free ;) Takodje, umesto badema posula sam je čokoladnim i mrvicama fitnes žitarica, ali svakako preporučujem da isprobate sa bademom.


Коментари

  1. hej Suzi jesi li živa...šta mi radiš.volim svratiti kod tebe na blog,a pogotovo na jedno ovakvo osvježenje,mmm....
    ovo je pravi post u vrijeme dok još imamo svježih agruma...
    veliki zagrljaj ti šaljem....

    ОдговориИзбриши
  2. Fina ti je ova salatica... Super izgleda. Fotkica mi je posebno simpaticna.
    Pridruzujem se Dankinom pitanju? :))) Puno te pozdravljam. Kiss

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Predlog menija za posnu slavu

Ovo je samo jedan predlog kako da pripremite neke specijalitete za posnu slavu. Već sam objavila par postova sa predlozima za predjelo, pite i kolače, a ovde ću vam predstaviti ono što sam ja pripremila za svoju slavu

Posni sitni kolači

Nedavno sam objavila post sa sitnim kolačima i većina od njih je bila posna, a sada evo još nekoliko recepata za sitne posne kolače. Svi su izuzetno ukusni, napravljeni od posnih sastojaka, ali ih veoma lako možete preobratiti u masnu varijantu i napraviti za neko popodnevno druženje uz kaficu.

Kolači sa rozen koricama

Predstaviću vam dva odlična recepta za kolače sa rozen koricama. Pored toga što se relativno jednostavno i brzo pripremaju, veoma su izdašni, za velike proslave i slave su idealni. Prvi je veoma interesantan, šaren, sa bogatom aromom lešnika i keksa, dok je drugi čokoladni,  laganiji i kremastiji. Ne bih mogla da se odlučim koji je lepši;)