FBI kod Naleta




Prethodna dva meseca FBI rukavice istraživale su Naletovu kuhinju. Muvala sam se i ja tamo, istraživala, čitala, divila se prelepim slikama specijaliteta, pravila spiskove i planove,
ali nažalost, zbog brojnih privatnih obaveza jedino sam ovo uspela da pripremim, a umalo i to da ostane nezabeleženo na fotografijama zbog kvara na foto aparatu. Zato Nale, prilažem ovo što imam, na slikama takvim kakve su, koje ni približno ne mogu da dočaraju mirise  i ukuse u kojima sam uživala pripremajući i konzumirajući kiflice, pitu i krompir salatu,  sa nadom da ću uskoro stići da isprobam još neki od tvojih izvrsnih recepata.



Krompir salata



Reklo bi se, sasvim obična krompir salata, ali svakako je sve samo ne obična. Uz dodatak rena i šargarepe dobija jedan sasvim drugačiji ukus koji mi se veoma dopao. Poslužila sam je uz sitno seckano pileće belo meso, marinirano i fino, hrskavo prženo. 
Na istom linku možete naći i odlične recepte za posna jela.


Usukana maslenica

 


Eeeee...ovo treba probati, reči su suvišne! Sve preporuke za ovu pitu, oduševila me je! Kod mene je sa blitvom, u malim količinama zbog određenih persona u mom domaćinstvu koje baš ne vole zeleniše ;)
Detaljan postupak pripreme nalazi se na Naletovom blogu, i za to sve pohvale!

Heljdine kiflice




Ovo su bile kiflice pravljene za moju dušu. Uživala sam i u pripremi i u kasnijem konzumiranju. Mogu da  kažem da su odlične i kada se zamrznu pa naknadno podgreju, a za pripremu mi je bilo potrebno nešto više brašna nego što je u receptu.
Prilažem i jednu radnu sliku, naravno ;)




Toliko od mene Nale, vidimo se uskoro ponovo :)



Коментари

  1. A be Suzano kude si mi?! <3 ;)
    Suzo moja, hvala ti sto si uzela ucesca u igrici i sto si uprkos obavezama stigla da isprobas nesto od receptica. Sve izgleda divno i ukusno, i zato nemoj da mi se sikiras mnogo oko fotkica jer nema razloga. Drago mi je da si pronasla receptice po svom gustu i da sam ti se na ovaj nacin vrzmala po kuhinji par dana:) U vezi sa brasnom, i sama znas da su odstupanja cesta ali izvinjavam ti se na problematici ;) Ću se ispravim za neki drugi put:) Zelim ti puno uspeha u tom poduhvatu koji te odvlaci od bloga u poslednje vreme. ;) Saljem ti puno poljubaca i zagrljaja. <3

    ОдговориИзбриши
  2. Sve si lepo pripremila i drago mi je da te ponovo vidim ovde.:)) p.s. kiflice bas mame, promakle su mi kod Naleta na blogu.:))

    ОдговориИзбриши
  3. Super izbor, kako sam samo propustila ove hajdene kiflice?!

    ОдговориИзбриши
  4. the food looks delicious :)
    lets follow each other! just let me know and I will follow back :)

    - www.angelaah91.blogspot.nl

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови