Translate

петак, 06. септембар 2013.

Slani mafini




 Veoma jednostavni, brzi i praktični mafini sa bezbroj mogućnosti za kombinovanje. Ovo je u stvari bila jedna vrsta slanog komisbrota po  maminom receptu, ali sam ga ja modifikovala jer mi je ovako praktičnije i lepše za serviranje.
Prosto su idealnii za doručak ili večeru, za izlet u prirodu ili finu gricku sa društvom. Poslužite ih uz neki kiselo-mlečni napitak i uživajte!



 Potrebno je:
3 jaja
1 čaša jogurta  
1/2 čaše od jogurta ulja  
1 kesica praška za pecivo  
150 g  brašna  
1 kašičica soli  
oko 100 g seckane salame  
oko 100 g sira  
malo seckanih mariniranih šampinjona 
ili sušenog čeri paradajza 


Priprema:
Umutite belanca penasto, dodajte žumanca i još malo mutite.
Zatim dodajte sve ostale sastojke i promešajte varjačom da se masa lepo sjedini.  Po želji dodajte seckane marinirane šampinjone, seckanu šunku, salamu ili nešto suhomesnato, sušeni čeri paradajz ako imate ili možete dodati i malo ljutenice ili ajvara preko svakog mafina. Mogućnosti su razne, napravite sami svoju omiljenu kombinaciju. Izlijte smesu u kalup za mafine u koji ste prethodno stavili papirnate korpice. Imaćete tačno za 12 komada.
Stavite u prethodno zagrejanu rernu i pecite oko 15 minuta dok fino ne porumene.


 

6 коментара:

  1. Ovakvi zalogaji su mi uvijek omiljeni,sviđa mi se što imaju bezbroj kombinacija.

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan bazni recept koji se može nadograditi prema stanju u frižideru/špajzi. Mada uvijek biram slatko, u posljednje vrijeme su mi dragi i slani muffini.

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicni i uvek ukusni, i u slanoj i u slatkoj varijanti... ove bih rado grickala za dorucak.:))

    ОдговориИзбриши
  4. Onako topli, i meni su najdraži za doručak. A kombinacija puno, šta nadjete u frižideru to stavite i super budu uvek. Hvala svima!

    ОдговориИзбриши
  5. Baš dobar odabir. Ovakve stvari uvek dobrododju i kod mene svi volimo slane mafine. U ovoj varijanti, čovek nema šta da ne voli:))

    ОдговориИзбриши