Пређи на главни садржај

Džem od kajsija i banana



Fantastičan spoj ukusa i mirisa prožimaju se u ovom prelepom džemu! Oduševila me je tekstura, boja, to što ne preovladava ukus banane, već tek dopunjuje aromatični ukus kajsije, predivno zaista.

Recept je iz one male Dr. Oetker-ove knjižice iz koje sam već spremala džem od jagoda i kokosa.
Veoma brzo i jednostavno se sprema, sa samo par sastojaka., a oni su:

1 kg kajsija
500 g banana
350 g šećera
1 kesica limontusa
1 kesica džem-fiks super 3:1


Priprema:

Kajsije operite, očistite i iseckajte na sitnije komade. Banane takodje očistite i iseckajte.
Stavite voće u dublju šerpu pa ga pomešajte sa limontusom.
Šećer i džem-fiks promešajte pa sipajte preko voća, promešajte i stavite da se kuva.
Kuvajte na jakoj vatri, neprestano mešajući dok ne provri, onda smanjite temperaturu i nastavite kuvanje najmanje 3 minuta, uz stalno mešanje.
Maknite šerpu sa ringle i štapnim mikserom usitnite voće pa vratite na vatru i dokuvajte džem.
Ja sam kuvala oko 10-15 minuta.


Sipajte džem u teglice, odmah ih zatvorite i okrenite naopako na poklopac. Ostavite tako da odtoje 5-10 minuta pa ih okrenite i ostavite da se skroz ohlade pre nego što ih skladištite u špajzu.

Коментари

  1. Jučer sam gledala ovaj recept i sad sam mu se ponovo vratila. Mnogo privlačno zvuči... Moraću ga napraviti... :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dok još ima kajsija, iskoristi ih za ovu kombinaciju, nećeš se pokajati ;)

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Predlog menija za posnu slavu

Ovo je samo jedan predlog kako da pripremite neke specijalitete za posnu slavu. Već sam objavila par postova sa predlozima za predjelo, pite i kolače, a ovde ću vam predstaviti ono što sam ja pripremila za svoju slavu

Posni sitni kolači

Nedavno sam objavila post sa sitnim kolačima i većina od njih je bila posna, a sada evo još nekoliko recepata za sitne posne kolače. Svi su izuzetno ukusni, napravljeni od posnih sastojaka, ali ih veoma lako možete preobratiti u masnu varijantu i napraviti za neko popodnevno druženje uz kaficu.

Kolači sa rozen koricama

Predstaviću vam dva odlična recepta za kolače sa rozen koricama. Pored toga što se relativno jednostavno i brzo pripremaju, veoma su izdašni, za velike proslave i slave su idealni. Prvi je veoma interesantan, šaren, sa bogatom aromom lešnika i keksa, dok je drugi čokoladni,  laganiji i kremastiji. Ne bih mogla da se odlučim koji je lepši;)