Fileti ribe na povrću


U našoj kući se riba veoma retko jela do skoro, za slavu pa za slavu. Šteta! I tad preostane masa pržene ribe i ne znam šta ću sa njom. Ali, sila zakon menja, pa tako se i naše navike polako menjaju u skladu sa preporukama lekara i polako se okrećemo zdravijem načinu života, bar dete i ja, muž se i dalje čvrsto drži životinja koje hodaju  četiri noge, ili barem na dve ;)
U stalnoj sam potrazi za receptima sa ribom, ja nisam probirljiva i volim da probam razne stvari, ali sa detetom je druga priča, moram da uklapam jelovnik prema njemu. Ovaj recept nam se zaista dopao, riba je mekana i sočna, sva mirišljava od povrća na kome se pekla pa je svima toplo preporučujem.
Prilažem ovaj recept za igricu Ajme, koliko nas je....Tema ovog meseca je bila riba, a zadala ju je naša ovomesečna domaćica Ivana sa bloga So i biber.



Potrebno je:
3 veća fileta (oko 700 gr) oslića ili neke druge ribe   
2-3 šargarepe 2 paradajza
5-6 čena belog luka
1 tikvica sveži peršun i bosiljak
2-3  lista lovora
1 dl vode sok od polovine limuna 4-5 kašika maslinovog ulja so, vegeta
mešavina začina za ribu (ruzmarin, korijander...)
Priprema:
Povrće oprati i iseći na kolutove, paradajz na krupnije delove (ja sam koristila Pelat koji sam radila po Milkicinom receptu, odličan je!), šargarepu možete i na trakice, a beli luk samo očistite i ostavite cele čenove. Peršun i bosiljak sitno iseckajte.
Vatrostalnu posudu premažite uljem i poredjajte povrće i rukama dobro izmešajte zajedno sa seckanim peršunom i bosiljkom i listovima lovora. Poredjajte filete isečene na 2-3 dela preko povrća i posolite po ukusu.




U posebnoj činiji izmešajte vodu, limunov sok, so, maslinovo ulje i začine za ribu. Prelijte preko fileta. Pokrijte posudu aluminijumskom folijom i izbockajte je na nekoliko mesta kako bi para mogla da izadje.
Stavite u rernu da se peče 40-ak minuta pa skinite foliju i pustite da se riba zapeče i dobije lepu i rumenu koricu.




Poslužite ovaj obrok uz neko kvalitetno belo vino i uživajte! Prijatno!

Коментари

  1. Odličan je ovaj recept!
    Za mene je sezona ribe, nažalost, završena - spremam je dok je toplo toliko da mogu da otvorim prozore na čitav dan. Sad kad je to vreme znatno skraćeno, nema šanse. :-D Jede mi se riblja čorba, ali ovako nešto ne bih odbila, naprotiv, sad kad vidim, bolje je od čorbe. Moram sad da zapišem ovo jer kad šmugnem kod mojih ne nosim laptop, pa da imam recept pri sebi da uživam sa mamom :-).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Аутор је уклонио коментар.

      Избриши
    2. Tajana, ovo ti preporučujem da probaš. Riba je mekana i ukusna, a povrće je fantastično, pa još ostane sosa u posudi, da se ubiješ od mackanja ;)

      Избриши
  2. Uh, Suzo, ovo ti je predivno! Baš mami. Divan recept.

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови