Пређи на главни садржај

Nedelja...



Prva nedelja novembra, a vreme prelepo, toplo i sunčano, bez vetra, idealno za boravak u prirodi. Mi smo to, naravno, iskoristili i proveli dan na placu. Vruća pogača, malo mesa sa roštilja, nekoliko ljutih papričica i salate, po koja jabuka za dezert ... ma prava gozba na stolu. Kroz par slika pokušaću da vam dočaram te momente relaksacije, a vi iskoristite na sličan način predstojeće tople dane i napunite se pozitivnom energijom, trebaće nam zimus sigurno ;)



Majstor za roštilj, moj dragi, i ovaj put je ispekao marinirano svinjsko meso taman kako volimo, a ja sam dodala i malo ruzmarina iz bašte za ekstra šmek. Papričice su morale da se propeckaju malo, jer on tako voli ;) . A onda smo sve to, uz vruću pogaču i kupus salatu jeli direktno sa daske na kojoj smo seckali. Ma kome trebaju tanjiri u prirodi ;)





Recept za pogaču nalazi se pod ovim linkom. Ova pogača na slici je umešena sa malo graham brašna pa je zato tamnije boje, a bila je izvanredna pa vam preporučujem da isprobate.




Коментари

  1. Lepo ste se snašli:))) Rekla bih da je vikend prekratak za ovakve uživancije, makar je nama tako kada nam naleti dobra zabava i uživanje. Pozdravček

    ОдговориИзбриши
  2. Blago vama na tako lepom vremenu, kod nas je bilo -3*C i ni malo lep dan, inače vikend je prošao po slavljima, tako da nismo puno propustili.

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Štrudlice sa pekmezom

Veoma nežne, prhke štrudlice sa domaćim pekmezom, koje su idealne za posluženje uz čaj ili kafu, bile su na meniju pre par dana kod mene, pa vam ih danas toplo preporučujem!

Predlog menija za posnu slavu

Ovo je samo jedan predlog kako da pripremite neke specijalitete za posnu slavu. Već sam objavila par postova sa predlozima za predjelo, pite i kolače, a ovde ću vam predstaviti ono što sam ja pripremila za svoju slavu

Sedmo nebo

Ako ste ljubitelj kremastih, neznih i prefinjenih kolaca onda je ovaj recept za vas. Od srca vam preporucujem da ga isprobate.