Пређи на главни садржај

Seljačke ploške


Jela od krompira posebno su omiljena u mojoj porodici. Ne baš sva, ali svaki član ima neko svoje omiljeno jelo sa krompirom, sin musaku, muž pire uz ćufte u sosu, a meni se nekako čini da bi ovaj seljački krompir mogao da bude moje! Generalno, volim jela koja se lako i brzo pripremaju, tako da je ovo idealno za trenutne uslove, nema dugog stajanja pored šporeta i krčkanja. A ukus je nešto posebno!


Potrebno je:
1 kg sitnijeg krompira  
2-3 šargarepe  
1 struk praziluka  
1 komad pilećeg filea (po zelji, i ne mora)  
1-2 kašičice aleve paprike   
so, vegeta  
biber, ulje 


Priprema:
Oljuštite  krompir i šargarepu i isecite ih  na deblje kolutove. Šargarepu možete i po dužini na pola ili na tri dela ako je dugačka. Isto uradite i sa prazilukom, pa stavite da se kuva oko 15 minuta u slanoj vodi.
Ukoliko želite, možete zajedno sa povrćem da skuvate i belo meso iseckano na kockice, ja sam tako uradila, a tu vodu kasnije iskoristila za supu. Ali, nije obavezno.
Za to vreme, u vatrostalnu posudu sipajte ulje da pokrije dno i stavite u rernu na 200 stepeni da se zagreje.


Napola skuvano povrce ocedite i preručite na zagrejano ulje, začinite i posolite i sve dobro promešajte. Dodajte i malo seckanog peršuna, izgledaće lepše kad se servira.
Sipajte jos malo ulja odozgo, vratite u rernu i pecite dok ne porumeni, oko 30-40 minuta, zavisno od rerne.
Poslužite toplo uz sezonsku salatu. Prijatno!
 

Коментари

  1. Ooo, izgleda vrlo fino, mi bas volimo krompir i cesto ga spremamo, ovaj receptic mi je nov i radujem se unapred isprobavanju.:))

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala vam puno! Probajte onda obavezno, jako je ukusno!

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Predlog menija za posnu slavu

Ovo je samo jedan predlog kako da pripremite neke specijalitete za posnu slavu. Već sam objavila par postova sa predlozima za predjelo, pite i kolače, a ovde ću vam predstaviti ono što sam ja pripremila za svoju slavu

Posni sitni kolači

Nedavno sam objavila post sa sitnim kolačima i većina od njih je bila posna, a sada evo još nekoliko recepata za sitne posne kolače. Svi su izuzetno ukusni, napravljeni od posnih sastojaka, ali ih veoma lako možete preobratiti u masnu varijantu i napraviti za neko popodnevno druženje uz kaficu.

Kolači sa rozen koricama

Predstaviću vam dva odlična recepta za kolače sa rozen koricama. Pored toga što se relativno jednostavno i brzo pripremaju, veoma su izdašni, za velike proslave i slave su idealni. Prvi je veoma interesantan, šaren, sa bogatom aromom lešnika i keksa, dok je drugi čokoladni,  laganiji i kremastiji. Ne bih mogla da se odlučim koji je lepši;)