Natopljena pita



Dobra, stara pita sa jabukama, na malo drugačiji način. Zaliva se preostalim filom, koji kad se ispeče daje piti ekstra fini ukus, lagano krcka pod zubima, dok je pita fantastično mekana i sočna. 

Možete je dodatno obogatiti omiljenim začinima, anisom, cimetom, koricom narandže ili limuna, u zavisnosti od toga šta preferirate, ili možda i sve skupa, ne može da škodi nikako;)


Potrebno je:
500 g kora za pitu  
4 jaja  
3 čaše* šećera**   
1 čaša ulja  
2 čaše pšeničnog griza  
1 čaša jogurta  
1 kesica praška za pecivo   
1 kg jabuka  
po želji cimet, narandžina i limunova korica 
* mera je čaša od jogurta od 180 ml



 

Priprema:
Jaja sa šećerom umutite mikserom. Dodajte ulje, griz pomešan sa praškom za pecivo i jogurt. Umutite da se sastojci sjedine.
Jabuke narendajte. Pomešajte ih sa cimetom i koricom narandže i limuna. 
Jednu koru premažite sa 3-4 kašike fila, stavite drugu koru i po njoj rasporedite jabuke.
Umotajte rolat i stavite ga u dublji pleh koji ste premazali sa malo ulja.. Tako uradite i sa preostalim korama, pa zgurajte rolate gusto jedan do drugog, naravno, ne preterujte, ali ih onako nagužvajte malo;)
Preostali fil, a ostaće vam prilično, zalijte preko rolata, malo pomerajte rolatiće da bi fil ušao sa svih strana po malo. Stavite pitu da se peče u rerni zagrejanoj na 180 st. oko pola sata. Ukoliko nešto ranije dobije rumenu koricu, pokrijte je folijom i nastavite pečenje kako bi se i sredina lepo ispekla.

** u maminom receptu piše 3 čaše šećera, ali sam ja smanjila na 2 i super je, a vi ako volite ekstra slatko onda ne smanjujte ;)
Ukoliko imate onaj fini Aromatični šećer, onda zamenite jedan deo šećera sa njim, biće ekstra ukusno.


Коментари

  1. obožavam sve sa jabukama ;-) a slike su ti za najbolji magazin o hrani.odlične !

    ОдговориИзбриши
  2. Kod tebe sve izgleda tako primamljivo i ukusno, da bih najradije odmah sve recepte redom isprobala.:)))

    ОдговориИзбриши
  3. Probala sam slican recept, i stvarno je mnogo dobra, ja sam bila odusevljena. Pravila sam je par puta uzastopce.
    Super i tvoja izgleda, slicice, kao i uvek primamljive :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Ljiljo! Ova je malo drugačija jer se zaliva odozgo filom, ostalo je sve slično ;)

      Избриши
  4. Ja znam da ću se zaljubiti u ovu pitu kad je probam. Već ju i sad volim, onako na prvi pogled :)

    ОдговориИзбриши
  5. Zaista fina pita, pravim nešto slično kao ti,jedino ih ne zalivam preko ali probaću jednom i na tvoj način...ove pite su zaista dobre.

    ОдговориИзбриши
  6. I ja radim ovu štrudlu s grizom i jogurtom i to mi je najbolja u kombinaciji sa svim voćem. Čak sam probala i sa sirom, isto je izvrsno

    ОдговориИзбриши
  7. A ja se spremam sa višnjama da je napravim, mislim da bi bilo stvarno odlično! Hvala ti Ingrid!

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови