Пређи на главни садржај

Pan de sal hlebići



Recept za ove zaista zanimljive hlebiće dobila sam na poklon od drage Marije. Razlikuje se od klasičnog hleba jer se testo uvalja u prezle, iseče na delove i isečenom stranom okrenutom na gore peče. Prezle čine koricu veoma krckavom
i lepom, dok sredina ostaje mekana, šupljikava. Napisaću vam količine sastojaka onako kako sam ja mesila, jer je bilo greške u receptu što se tiče količine tečnosti, pa sam ja  dodavala brašno dok nisam dobila mekano testo koje se ne lepi za ruke, a vi možete koristiti mere iz izvornog recepta ukoliko želite. Dakle...



Potrebno je:
oko 700 g brašna
400 ml mlake vode
1/2 kocke kvasca
60 ml ulja
1 kašičica soli
1 kašičica šećera
prezle za valjanje



Priprema:
U toploj vodi rastvorite kašičicu šećera i izmrvljen kvasac, ostavite da zapeni pa sa ostalim sastojcima zamesite mekano testo. Brašno dodajte po malo i mesite, sve dok testo ne prestane da se lepi za ruke, ali da ostane mekano i elastično. Ostavite pokriveno da stiže 1h.
Nadošlo testo prebacite na dasku posutu prezlama, oblikujte jednu dugačku jufku nalik palačinki, uvaljajte je u prezle i isecite oštrim nožem na 12 približno jednakih delova.




Pleh namastite i posipite prezlama pa redjajte jufkice tako da presečena strana bude okrenuta na gore. Znači, jufkice su samo sa strane uvaljane u prezle, gornja strana ostaje čista. Napravite malo razmaka izmedju jufkica i ostavite ih da nadodju još oko 20 minuta. Ispecite ih u rerni zagrejanoj na 180 st. oko 20 min. dok se fino ne zarumene odozgo.

Коментари

  1. Ijoooj, što su divni!! Pravim ovih dana i javljam kako sam se snašla :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tebi bar nije problem testo, tu si svoj na svome, osetićeš pod rukom kad treba da prestaneš da dodaješ brašno ;) Hvala ti!

      Избриши
  2. divno suzy,samo jeli se tijesto može razvuči i kao kupovni hleb pa rezati fete ili ga sijeći kao picu ?

    (moj stari blog,koji nepostoji više,ti je na listi blogova)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Danka, ne razvlačiš testo nego ga uviješ u vidu rolata i isečeš na delove. Oni taman fino narastu u plehu i u rerni i budu kao male lepinje. A najsladje je jesti ih onako kidajući sitne komade;)
      Čekaj jel ovo tvoj blog?
      http://cakeselection.blogspot.com/2014/02/bijelo-rebro-kolac-od-bjelanaca.html

      Избриши
    2. hvala ti na brzom odgovoru.ma zbunila me je ova "palačinka" (oblikujte jednu dugačku jufku nalik palačinki),pa sam zato i pitala.
      jeste draga,to je moj blog ali na popisu ti je onaj stari "sweet cake".ma opušteno suzi,neka je greška u admin.

      Избриши
    3. Hehehe mislila sam na urolanu palačinku, zato si se zbunila ;)

      Избриши
  3. E, baš si prava pekarica... ;) a hlebiće isprobavam obavezno! :D

    ОдговориИзбриши
  4. Divni su ti hlepcici, bas me odusevio taj recept od Marik. A ti si ih i lepo napravila i jos lepse uslikala :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Ljiljo. Recept je malo drugačiji, i mene je oduševio!

      Избриши
  5. Predivan receptic a kad ti nesto napravis odmah dobijem zelju da isprobam.:)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Lana, ove hlepčiće ti preporučujem, jednostavni su a jako lepi!

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Predlog menija za posnu slavu

Ovo je samo jedan predlog kako da pripremite neke specijalitete za posnu slavu. Već sam objavila par postova sa predlozima za predjelo, pite i kolače, a ovde ću vam predstaviti ono što sam ja pripremila za svoju slavu

Posni sitni kolači

Nedavno sam objavila post sa sitnim kolačima i većina od njih je bila posna, a sada evo još nekoliko recepata za sitne posne kolače. Svi su izuzetno ukusni, napravljeni od posnih sastojaka, ali ih veoma lako možete preobratiti u masnu varijantu i napraviti za neko popodnevno druženje uz kaficu.

Zalivena pita sa višnjama

Pitu sa višnjama uglavnom svi vole. Ja lično najviše volim kad je prokisela, bez šećera, takva mi najviše prija. Ukusi su različiti pa sam tako i ja odlučila da udovoljim muškom delu porodice koji  ipak voli kad je slatkiš sladak, i zato sam im pripremila ovu bogatu varijantu pite sa višnjama, zalivenu šerbetom , sočnu i slatku.