Pan de sal hlebići



Recept za ove zaista zanimljive hlebiće dobila sam na poklon od drage Marije. Razlikuje se od klasičnog hleba jer se testo uvalja u prezle, iseče na delove i isečenom stranom okrenutom na gore peče. Prezle čine koricu veoma krckavom
i lepom, dok sredina ostaje mekana, šupljikava. Napisaću vam količine sastojaka onako kako sam ja mesila, jer je bilo greške u receptu što se tiče količine tečnosti, pa sam ja  dodavala brašno dok nisam dobila mekano testo koje se ne lepi za ruke, a vi možete koristiti mere iz izvornog recepta ukoliko želite. Dakle...



Potrebno je:
oko 700 g brašna
400 ml mlake vode
1/2 kocke kvasca
60 ml ulja
1 kašičica soli
1 kašičica šećera
prezle za valjanje



Priprema:
U toploj vodi rastvorite kašičicu šećera i izmrvljen kvasac, ostavite da zapeni pa sa ostalim sastojcima zamesite mekano testo. Brašno dodajte po malo i mesite, sve dok testo ne prestane da se lepi za ruke, ali da ostane mekano i elastično. Ostavite pokriveno da stiže 1h.
Nadošlo testo prebacite na dasku posutu prezlama, oblikujte jednu dugačku jufku nalik palačinki, uvaljajte je u prezle i isecite oštrim nožem na 12 približno jednakih delova.




Pleh namastite i posipite prezlama pa redjajte jufkice tako da presečena strana bude okrenuta na gore. Znači, jufkice su samo sa strane uvaljane u prezle, gornja strana ostaje čista. Napravite malo razmaka izmedju jufkica i ostavite ih da nadodju još oko 20 minuta. Ispecite ih u rerni zagrejanoj na 180 st. oko 20 min. dok se fino ne zarumene odozgo.

Коментари

  1. Ijoooj, što su divni!! Pravim ovih dana i javljam kako sam se snašla :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tebi bar nije problem testo, tu si svoj na svome, osetićeš pod rukom kad treba da prestaneš da dodaješ brašno ;) Hvala ti!

      Избриши
  2. divno suzy,samo jeli se tijesto može razvuči i kao kupovni hleb pa rezati fete ili ga sijeći kao picu ?

    (moj stari blog,koji nepostoji više,ti je na listi blogova)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Danka, ne razvlačiš testo nego ga uviješ u vidu rolata i isečeš na delove. Oni taman fino narastu u plehu i u rerni i budu kao male lepinje. A najsladje je jesti ih onako kidajući sitne komade;)
      Čekaj jel ovo tvoj blog?
      http://cakeselection.blogspot.com/2014/02/bijelo-rebro-kolac-od-bjelanaca.html

      Избриши
    2. hvala ti na brzom odgovoru.ma zbunila me je ova "palačinka" (oblikujte jednu dugačku jufku nalik palačinki),pa sam zato i pitala.
      jeste draga,to je moj blog ali na popisu ti je onaj stari "sweet cake".ma opušteno suzi,neka je greška u admin.

      Избриши
    3. Hehehe mislila sam na urolanu palačinku, zato si se zbunila ;)

      Избриши
  3. E, baš si prava pekarica... ;) a hlebiće isprobavam obavezno! :D

    ОдговориИзбриши
  4. Divni su ti hlepcici, bas me odusevio taj recept od Marik. A ti si ih i lepo napravila i jos lepse uslikala :)

    ОдговориИзбриши
  5. Predivan receptic a kad ti nesto napravis odmah dobijem zelju da isprobam.:)))

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови