Slatke šarene kiflice-kuVarijacije



U okviru igrice KuVarijacije ovog meseca izglasan je recept za Slatke šarene kiflice sa bloga Ljubav na prvi zalogaj.  Ovo je moja ulaznica za igru.
Samo ću kratke crtice o ovim kiflicama ;)
-testo je prelepo za rad, lako se razvlači, masno je taman koliko treba da ne bi pucalo
-nisam ostavljala testo da nadolazi, u receptu nije naglašeno da li se testo diže pre razvijanja ili nakon motanja kiflica pa sam ja procenila da bi mogle u plehu malo da narastu pre pečenja i tako sam i uradila.
-radila sam pola mere pa sam u testo stavila 2 jaja i nakon podele na dva dela, nije mi otišla odmerena količina brašna, nešto malo manje od 250 g po jednom delu sam utrošila
-i na kraju, pečeno testo nije puno slatko, što mi baš odgovara jer kiflice mogu da se jedu i bez zalivanja sirupom, dok su zalivene stvarno fantastične, slatke, mekane i sočne. Lepe su i posute sa malo kokosa odozgo.
-sve pohvale i preporuke od mene, a i od par ljudi koji su ih  probali i oduševili se koliko su dekorativne i ukusne.


Potrebno je:
testo
1 kg brašna
250 ml mleka
250 ml ulja
20 g kvasca
2 kašike šećera
3 jaja
4 kašike kakaoa
sirup
500 g šećera
2 kesice vanil šećera
500 ml vode
posip
kokosovo brašno, po želji

Priprema:
Prvo skuvajte sirup. Pustite da vrije oko 5 min, pa ga ostavite da se ohladi.
U toplom mleku razmutite šećer i kvasac i ostavite da nadodje. Za to vreme umutite mikserom jaja, postepeno dodajte ulje i na kraju nadošli kvasac. Smesu od jaja podelite u dve posude. U jednu posudu dodajte postepeno 500 g brašna i umesite mekano testo. U drugu posudu dodajte brašno i kakao i umesite takodje mekano testo.




Svaki deo testa podelite na 4 lopte. Razvucite posebno jednu tamnu i jednu svetlu loptu. Svetli deo stavite preko tamnog i još malo razvucite oklagijom kako bi se testa spojila. Isecite 12 trouglova i umotajte kiflice. Tako uradite i sa preostalim loptama od testa.


Kiflice poredjajte u margarinom podmazan i brašnom posut pleh, ili jednostavno na papir, i ostavite da nadodju oko 30-45 minuta. Uključite rernu da se greje na 180 st i ispecite kiflice nekih 15 min, otprilike. 
Pečene kiflice, još uvek vruće, provucite kroz sirup i redjajte u pleh pa ih zalijte preostalim sirupom i ostavite da upiju svu tečnost. Po želji ih možete odozgo posuti kokosom.

Коментари

  1. Suzi zaista prelepo izgledaju, sad mi krivošto nisam učestvovala!

    ОдговориИзбриши
  2. Baš su ti lepe! Slične sam davno jela, al me nije vuklo da ih pravim ;) Posle ovih tvojih možda se predomislim...

    ОдговориИзбриши
  3. Slicice su ti prelepe.
    Kiflice sam prabala davno, i meni su lepe na oko, ukus me je ostavio ravnodusnom.
    Tvoje su tako lepo napravljene da sam pozelela da ih opet probam :)

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala svima! Menii su se kiflice jako dopale, mada vidim da ne delimo svi isto mišljenje, ali o ukusima ne treba raspravljati.

    ОдговориИзбриши
  5. Zbilja lijepo izgledaju, i slike su ti prekrasne, točno da ih poželiš odmah ići napraviti

    ОдговориИзбриши
  6. Kod tebe prelijepe male kiflice i vidim da si guštala u izradi.

    ОдговориИзбриши
  7. Testo je ispalo pretvrdo, staviti manje brasna.

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови