Пређи на главни садржај

Ajme, koliko nas je- kvasac

Moja ovomesečna ulaznica za igru Ajme, koliko nas je, sastoji se od nekoliko recepata. Izdvojila sam par recepata koji se meni najviše svidjaju, a koji sadrže zadatu namirnicu kvasac, koju nam je zadala Mirela sa bloga LoveAffair.

Pa da krenemo, postaviću slike i linkove za recepte koji su već objavljeni na blogu. Težak izbor, tačno bi pola bloga mogla da pošaljem kao ulaznicu ;)

 

Kukuruzni hleb



 Mirisne ružice sa jabukama

 

 

Lisnate koktel kiflice sa bundevom

 





 Kiflice sa pavlakom



Kafanska pogača



Sunce pogača

 

Mogla bi ja tako u nedogled, ali dosta je ipak;)

Коментари

  1. Suzo, sve lepše od lepšeg... nisi džaba pekarica Suzica!
    već 2 meseca ne trošim kvasac, a hleb "dižem" uskislim kefirom... i radi :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam probala sa kefirom Gago, uglavnom koristim sveži kvasac, ali ako kažeš da radi, verujem!:)

      Избриши
  2. Kiflice ! Kiflice ! Kiflice !
    Ako čuješ negde u daljini skandiranje to mi Bakaići jednoglasno uzvikujemo ime našeg favorita i držimo ti fige :)))))

    P.S. Mlečni pravim za vikend, pa se možda vratimo još na jednu turu skandiranja :))))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaooo ti si genijalna! Čekam utiske o hlebu! I hvala ti puno na podršci!

      Избриши
  3. Vidi se da uživaš u dizanom tijestu i sve jako fine ulaznice.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš uživam dok mesim, a dok se peče tek! Obožavam da gledam u rernu;)

      Избриши
  4. Divne su svi, posebno mi se sviđa onaj s jabukama

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Predlog menija za posnu slavu

Ovo je samo jedan predlog kako da pripremite neke specijalitete za posnu slavu. Već sam objavila par postova sa predlozima za predjelo, pite i kolače, a ovde ću vam predstaviti ono što sam ja pripremila za svoju slavu

Posni sitni kolači

Nedavno sam objavila post sa sitnim kolačima i većina od njih je bila posna, a sada evo još nekoliko recepata za sitne posne kolače. Svi su izuzetno ukusni, napravljeni od posnih sastojaka, ali ih veoma lako možete preobratiti u masnu varijantu i napraviti za neko popodnevno druženje uz kaficu.

Kolači sa rozen koricama

Predstaviću vam dva odlična recepta za kolače sa rozen koricama. Pored toga što se relativno jednostavno i brzo pripremaju, veoma su izdašni, za velike proslave i slave su idealni. Prvi je veoma interesantan, šaren, sa bogatom aromom lešnika i keksa, dok je drugi čokoladni,  laganiji i kremastiji. Ne bih mogla da se odlučim koji je lepši;)