Translate

уторак, 04. март 2014.

Italijanske pečene paprike



Ako još uvek niste potrošile zalihe pečenih paprika iz zamrzivača, i ako nemate ideju gde biste sa njima, evo jednog predloga za lagano i jednostavno jelo. Po originalnom receptu se priprema od svežih paprika, ali sam ja iskoristila pečene jer ionako ne volim kad se kožica podigne i odvoji od paprike. Uz dodatak belog luka, maslina, belog vina i ostalih aromatičnih začina, zamirisaće vam kuhinju toliko da ćete jedva čekati da se ispeče pa da navalite;)



Potrebno je: 
4 crvene pečene (ili sveže) paprike  
10-12 maslina  bez koštice
3-4 čena belog luka  
250 gr sira (ili fete) 
3 kašike prezli  
120 ml belog vina  
3 kašike maslinovog ulja  
seckani peršun
biber
so


Priprema:
Uključite rernu na 180 stepeni. Dok se rerna greje, oljuštite pečene paprike i odstranite im semenke i drške. Ako koristite svežu papriku, onda je očistite i prepolovite. Pečene paprike poredjajte cele u podmazanu posudu. Posolite ih malo. Preko paprika rasporedite seckane masline i sitno iseckani beli luk. Posipite odozgo izmrvljeni sir i prezle. 


Nalijte belim vinom i uljem, posipite malo bibera i peršuna i stavite u rernu da se zapeče dok lepo ne porumeni odozgo, oko 35 minuta.
Poslužite toplo uz čašu belog vina.

12 коментара:

  1. Ja, kao svaka prava Leskovacanka obozavam papriku. Super su ti receptici, nisam ih tako probala :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Heheeh Ljiljo, onda se razumemo, i ja kao Nišlijka obožavam papriku i paradajz;) Prvi put i ja ovako pravim, baš je dobro!

      Избриши
  2. Sviđa mi se jerr paprike oboje volim i još sa sirom...čim nađem malo vremena pravim ih.

    ОдговориИзбриши
  3. Fenomenalni! Nisam potrošila paprike, odoh da izvadim jedan paketić za sutra :-)

    ОдговориИзбриши
  4. Suzo, izgleda fenomenalno! Pravila sam ovo po sličnom receptu, ukus je odličan, pravi talijanski!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Videla sam da si ispod recepta napisala da si ih radila! I meni su se jako dopale, prave italijanke ;)

      Избриши
  5. Kad provirim na tvoju stranicu, odmah ogladnim.:.. ne smem drugi put u tako sitne sate da obilazim blogove.:))))

    ОдговориИзбриши
  6. Danas isprobala, odlične su bile i bez vina :-) Nisam imala belo vino sem nekih vrlo skupih koje nisam htela da orvaram za ovu priliku.

    ОдговориИзбриши