Torta sa turskim keksom




Za one koji vole keks torte, ovo je prava stvar! Lagana i kremasta, izdašna i jako ukusna torta, sasvim sigurno će zadovoljiti sva vaša čula ;)


Potrebno je:

 

 600 g (2 pakovanja) turskog keksa
 400 g belog šlag krema
 400 ml kisele vode
 200 g prah šećera
 250 g margarina
 1 l mleka
 3 kesice pudinga od karamele ili vanile
 9 kašike 
šećera

Priprema:

 

 

Skuvati puding u mleku sa 9 kaš. šećera (možete da iskoristite puding od vanile ako ne volite, ili ne možete da nabavite od karamele).
Ostaviti da se ohladi, povremeno mešajući da se ne bi stvorila korica.
Posebno umutiti margarin sa prah šećerom i sjediniti sa ohladjenim pudingom, dodajući kašiku po kašiku neprestano miksajući. Šlag umutiti sa kiselom vodom.Redjati red keksa, premazati filom od pudinga, preko toga premazati tanak sloj šlaga, ponoviti opet red keksa, fila pa šlaga i tako redom 6 puta.Završiti šlagom i ukrasiti po želji.

   Važna napomena!

Keks se ne kvasi!

Tortu napraviti dan ranije, sutradan će keks već biti fino mekan od fila. 

 Ja sam redjala 4x5 keksa, znači da mi je trebalo 120 komada, što je nešto manje od 2 pakovanja (1 pakovanje =70 keksa), ostale keksiće pogrickajte uz kaficu ;)

Takodje, preporučila bih vam i drugu verziju ove torte, sa lešnicima, izuzetnog i punog ukusa, gde se kuvaju 4 pudinga u 1,5l mleka, pomešaju se sa umućenim margarinom sa prah šećerom pa se u fil doda još 150 g prepečenih i krupno mlevenih lešnika. Dalji postupak je isti kao i kod prve varijante, ali je ukus daleko bolji i puniji.



Torta je velika i izdašna, prelepa, kremasta, ali jako stabilna i seče se perfektno precizno pa je samim tim, pogodna za neka lepa slavlja.

 






 

Коментари

  1. Ova torta mi je savršena,zbilja ima sve atribute savršenog kolača,jedino moram nabaviti keks pa napokon na probu:)

    ОдговориИзбриши
  2. Nely, jako mi je krivo što ne možete da nadjete keks, a zaista vredi isprobati ovu tortu, nikoga nije ostavila ravnodušnim.....

    ОдговориИзбриши
  3. Suzyce, tortu sam isprobala i zaista je fantastična. Sinoć sam napravila tortu sa turslim keksom, ali je drugačija od ove, večeras imamo goste pa kad je budem presekla tek ću onda staviti recept..
    Nelyce, zašto ti neka cool prija ne pošalje keks iz Srbije, ako ja dođem tamo, poslaću ti nekoliko kutija. Grlim vas obe.

    ОдговориИзбриши
  4. Čekam da vidim šta si to pravila Zorice ;)
    Nije problem za slanje, samo kažite ;)

    ОдговориИзбриши
  5. ja sam sada kupila potrebni materijal ,i pravim je u petak za slavu,daj BOze da uspe mi :).Ako moze samo jedno pitanje ,da li ovaj keks umacem u mleko ???

    ОдговориИзбриши
  6. Mirjana, keks se ne umače u mleko, napisala sam gore u napomeni ;) Od fila će taman da se nakvasi koliko treba, ne brini se. I nema šanse da ti ne uspe, toliko je jednostavna, videćeš. Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  7. Konačno smo je napravili :) Oduševljeni smo :)

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман16. јул 2013. 10:34

    Da li bi mogli da mi kazete o kom turskom keksu je reč. Htela bih da napravim tortu ali ne znam koji keks da kupim. Takođe, da sta mislite da li bi umesto šlaga mogla slatka pavlaka da se stavi
    Puno pozdrava
    Ljubica

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман16. јул 2013. 11:02

    Dobila sam odgovor od Jafi za keks, hvala puno još jednom, pokušaću da ga pronadjem :)

    ОдговориИзбриши
  10. Hvala Jaci što je uskočila sa odgovorom! Izvinjavam se Ljubice što nisam odmah odgovorila na tvoje pitanje. Nadam se da ćeš pronaći keks, pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  11. Torta veoma lepo izgleda i rado bih je probala.
    Bilo bi lepo da ste Ljubici ovde odgovorili o kom keksu je reč i gde može da se kupi, ima nas još zainteresovanih. Ako nisam zakasnila sa pitanjem, molim za odgovor. Hvala.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Prvo, hvala na pohvalama! Drugo, nije kasno, odgovoriću kad god pitate ;) Radi se o keksu koji ima po sredini sloj obojen kakaom. Znači, nije prevučen čokoladom, već kakao prahom, i sam po sebi nije ništa posebno, ali je u torti stvarno super. Ne znam iz kog si grada, ali potraži po pijacama, prodavnicama rinfuzne robe isl. Bar ih kod nas ima na tim mestima.
      Pozdrav!

      Избриши
  12. Suzana ,hvala za recep ....torta je super ...
    Kod nas u BIH keks se može naći u ROBOTU (danas sam kupila ),a puding od karamele ima u BINGU...POZDRAV

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Korisne informacije, hvala ti na njima, nadam se da će nekome pomoći da dodje do keksa. Hvala puno!

      Избриши
  13. Spremila sam tortu pre sat vremena i već je jedemo ( onaj smajli kog je blam :-P ). Nije mi prvi put da je pravim, ovih dana sam posebno u nekom haosu pa nemam gde ni da je slikam, ali zar je uopšte potrebno? Apsolutno savršenstvo kremastosti :-D.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tajana, baš si me obradovala! Drago mi je da ti se svidja ova torta i da je ponavljaš. Hvala ti puno, a za sličice ne brini ;)

      Избриши
  14. Pravila sam drugu verziju sa lesnicima dodatim u fil,mnogo lepa torta, brzo se napravi a jos brze pojede.....

    ОдговориИзбриши
  15. Poštovana Suzana,
    Bliži se praznik, i ja ozbiljno razmišljam o ovoj Vašoj tortici... deluje ukusno i jednostavno za izradu... Jedino me " muči" više puta pomenuti keks, u komentarima... Ako može mala pomoć, kako se zove, i gde ga Vi nabavljate... i da li može neki drugi, kao zamena?
    Veliki pozdrav, sve najlepše!
    Bojana

    ОдговориИзбриши
  16. Nisam Suzana, ali mogu da vam odgovorim, sa malim zakasnjenjem. Turski keks koji ja kupujem za ovu tortu je Simsek petit beurre-Double colour biscuits. Spolja izgleda kao obicni petit beurre, ali je iznutra punjen (ne znam ni da li se moze zvati punjen) kakao masom i dvobojan je. Oko pijaca u Beogradu ima malih radnjica koje prodaju ovaj keks, ali sam citala da se moze naci i u prodavnicama rinfuzne robe. Mislim i da Ulker-druga turska firma proizvodi ovu vrstu keksa.

    ОдговориИзбриши
  17. Анониман8. мај 2015. 13:35

    Hvala, i ja sam ga pronašla na pijaci... torta je fenomenalna, zaista kremasta i ukusna...recept za svaku pohvalu... Hvala Suzani a i Vama na informaciji... ja sam kombinovala 2 ukusa pudinga, karamelu i vanilu... lepo je. Sve najlepše, Bojana

    ОдговориИзбриши
  18. Da li moze puding od cokolade umesto vanile ili karamele? Hvala unapred.

    ОдговориИзбриши
  19. Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  20. Анониман3. јул 2016. 15:45

    Molim te suzana reci mi da li moze seherzada torta da se zamrzne.

    ОдговориИзбриши
  21. Poštovana Suzana, da li se ovi kremovi na bazi pudinga mogu koristiti u torti sa običnim korama, (od jaja,šećera oraha i brašna)... Nemam mnogo iskustva sa tortama, pa me zanima da li bi se ovaj karamel krem mogao iskoristiti u nekoj drugoj varijanti torte... da li bi curio ili slično!? Inače, pravila sam ovu tortu sa turskim keksom, stvarno je odlična, naročito u drugoj varijanti. Veliki pozdrav i hvala Vam! Imate divne recepte. Jovana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jovana,ovo je klasican,najobicniji krem za tortu i kao takav moze se koristiti za filovanje bilo koje kore za tortu.A i jednostavan je za pripremu,uspeva garant! Hvala ti puno na pohvalama,pozdrav😀

      Избриши
  22. Pozdrav, razmisljam o ovoj torti sinu za rođendan. Samo me muči posto se radi o deci od četiri do sedam godina da li bi prosla kao takva? U kombinaciji sa lesnikom ili bez njega?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno da bi prosla,deca bas vole keks torte. Bilo koju varijantu da izaberes,sa lesnikom ili bez,neces pogresiti.Pozz

      Избриши
  23. Interesuje me da li je tirski keks posan.Hvala

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da nije postan, ali zaista nisam sigurna. Morala bih to da proverim pa javljam.

      Избриши
    2. Kako je moguce umutiti 400 g krem slaga sa 400 ml kisele vode??? Zar to nije previse gusto za slag???

      Избриши
    3. Slobodno uradite kako piše u receptu, torta je isprobana sto puta i uvek je bila prelepa. Gustina šlaga je taman kako treba!

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови