Suve paprike punjene kupusom




Nastavljam sa suvim paprikama ;) Recept je ponovo, svekrvin, ja vam ga samo prenosim.
Prvi put sam probala ovakve paprike kad sam se udala, moram da priznam
da sam se baš oduševila jer obožavam kupus i uopšte sve što je kiselo, a ove paprike imaju zaista specifičan ukus kupusa, belog luka, odlične su! Naročito kao rakijsko meze na slavama ;) 

Potrebno je:

 1 venac suvih paprika
 1 veća glavica svežeg kupusa
 1 glavica belog luka
  so, sirće, ulje 


 Priprema:

 

Kupus narendati, ipak je lepše tako nego kad se secka, isprobano i provereno! Beli luk iseckati sitno, dodati so, sirće i ulje po ukusu, sve zajedno promešati, najbolje rukama. Tim filom ćete puniti suve paprike.
Paprike otkidati s venca, očistiti ih i oprati toplom vodom, ocediti pa puniti kupusom.
Redjati u neku dublju posudu (najbolja je kofica) s poklopcem, na kraju zaliti rastvorom koji je preostao, poklopiti i ostaviti na hladnom u podrum, ili špajz, da odstoji par dana dok paprike ne omekšaju.
Ove paprike služiti kao hladno predjelo, uz domacu rakiju kao rakijsko meze, ili kao salatu uz ručak. 
Odlicnog su ukusa, kad kupus odstoji i povuce miris i aromu  od belog luka i paprike, ma fantazija....

 


Коментари

  1. You can take so beautiful photo about food!!:)

    Joyfull Easter,
    Markikki

    ОдговориИзбриши
  2. Suzo, HVALA ti za ovaj recept. Ne možeš da zamisliš koliko mi ovo znači. Baba ih je redovno pripremala ali ja sam bila suviše mala da bih se interesovala za recept a sada mi je došao kao "kec na jedanaest". Divno si ih pripremila, bas su socne:) Još jednom, hvala ti.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nale, ja nisam ovo nikad jela, moja nana nije to spremala, ali kad sam se udala svekrva ih je pravila za slavu, a kako ja obožavam kiselo, mnogo su mi se dopale. Stvarno su specijalitet, uz neku ljutu rakijcu ;)

      Избриши
  3. Pozdrav, zanima me kojim se rastvorom prelivaju?

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови