Proleće u najavi...

 Visibabe

 

 

Malo je reći da ih volim....naprosto ih obožavam!


Toliko su nežne, čiste, mirisne,
a u isto vreme i veoma borbene, drske. Probijaju se kroz sneg i mokro, teško lišće koje je napadalo s jeseni, hrabro prkose hladnoći i vetru ne bi li uhvatile koji zračak sunca. Najavljuju nam tako skori dolazak proleća.
 
Ili je to samo naša želja, da što pre ispratimo dosadnu i hladnu zimu i udjemo u neko lepše vreme prepuno boja i mirisa.....


Jedno je ipak sigurno, primakao joj se kraj.
Visibabe su već prošle, bar sam uživala u njihovom nežnom mirisu neko vreme...sad sam u iščekivanju mirisnih ljubičica, lala.....



 Ovo je bio moj pozdrav zimi, i poruka proleću da ne okleva previše, svi ga željno čekamo....



 A vama koji ste svratili ovde, ugodan vikend želim....
 


Коментари

  1. Hvala, Suzi, lep vikend i tebi! :)
    Divne su ti slike, posebno ova sa visibabama između stranica knjige...Danas sam kod mame, u baštici, videla da kreću zumbuli, baš sam se obradovala!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I zumbule obožavam! Još ih nisam videla, jedva ih čekam. Juče sam dobila jednu ljubičicu, baš sam se obradovala, mnogo ih volim ;)

      Избриши
  2. Vidiš, nisam nikad razmišljala o visibabama tako....ili uopšte nisam razmišljala o visibabama :D Lepo napisano, budi emocije....a lepe su i slike....meni se sviđa ona s loncem u pozadini i zanima me,naravno, koju knjigu čitaju visibake :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahaha...Trgovci snovima-H.Robins, to je ova deblja, a ona tanja je Una-Kapor ;)
      Saška, da ti pravo kažem, nisam ni ja mnogo razmišljala o njima, ja ih jednostavno volim, i to je to, ali kad sagledaš situaciju, dodje tako, oni nežniji se uvek više bore....

      Избриши
  3. Prva fotografija me potpuno hipnotiše... prelepo!

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови