Bounty minjoni




Svima dobro poznate Bounty čokoladice u obliku minjona oduševile su i mene, a i sve koji su ih probali. Minjoni su toliko savršeni, ni malo se ne razlikuju od originala, a ispostavilo se da nisu toliko komplikovani za izradu kako sam ja mislila. U stvari, jako jednostavno se pripremaju ukoliko se striktno držite recepta, nema greške.Originalni recept je objavila vanylica na Coolinarici, ali moram da kažem da sam se držala i uputstava koje je iznela Lana na svom blogu
i to mi je zaista puno pomoglo. Nakon raznih konsultacija, iščitavanja preko 300 i nešto komentara i različitih mišljenja, ipak sam se odvažila da se upustim u avanturu. Da sam ih pravila za sebe, ne bi bilo potrebe da brinem, pojeli bi to moji termiti, ali kako sam ih radila po narudžbini za slavu, morali su da budu savršeni! I bili su! U nastavku ću vam napisati recept za Bounty minjone, u posnoj varijanti, kao i neka moja zapažanja i iskustva.



Potrebno je:
(original recepta)
100 ml biljne slatke pavlake 250 g margarina 300 g šećera
2 kesice vanil šećera 250 g kokosa 
glazura
300-400 g posne čokolade *
9-12 kašika ulja



Priprema:
Na tihoj vatri otopiti slatku pavlaku, šećer, vanil šećer i margarin. Čim provri skloniti sa ringle i dodati kokos. Dobro promešati da se smesa izjednači. Pripremite plići pleh dim. 31x20 ili neki sličnih dimenzija da bi vam minjoni kasnije bili odgovarajuće veličine kada ih isečete na kockice i potopite u dva sloja glazure. Stavite na dno pleha pek papir i izlijte smesu. Poravnajte gornju površinu i ostavite da se ohladi pa stavite u zamrzivač na par sati da se dobro rashladi i stegne. Isecite vlažnim nožem na trake jednake širine. 



Svaku traku isecite na kockice. Pre svakog reza kvasite nož i prste, pa oblikujte kockice ukoliko negde štrči kokos ili je potrebno malo urediti kockicu. Kockice poredjajte na poslužavnik i stavite ponovo u zamrzivač, najbolje preko noći. Ujutru će biti idealne za umakanje u glazuru, neće se rasturati, a i čokolada će se brže stegnuti na njima.



Za glazuru otopite čokoladu i ulje na pari, na svakih 100 g čokolade sipajte po 3 kašike ulja. Svaku kockicu umačite u čokoladu i redjajte na celofan. Kad se prvi sloj glazure bude stegao, ponovite postupak i još jednom ih provucite kroz glazuru. Ostavite da se stegnu pa ih ukrasite belom ili crnom čokoladom koju ćete u tankom mlazu posipati preko minjona. 





Napomena:
* Meni je za prvi sloj glazure otišlo skoro pa 300 g čokolade. Za drugi sloj sam dodala još 100 g i sipala 4 kašike ulja i taman sam imala za glaziranje svih kockica.
- Za spuštanje kockica u glazuru koristila sam plastičnu viljuškicu kojoj sam polomila srednji zubac i to se pokazalo kao odlično rešenje. Probajte tako :)
- Obavezno kvasite nož kako se ne bi lepio kada budete sekli tablu. Prste takodje, radi lakšeg oblikovanja i doterivanja kockica.
- Za ovu, posnu varijantu, preporučujem da obavezno stavite 2 kesice vanil šećera kako bi se neutralisao ukus margarina. I zaista, ni malo se ne oseća, ukus je identičan originalu.
- Dvostruko glaziranje je potrebno kako bi se površina izgladila i popunile eventualne praznine i kako bi vaši minjoni izgledali savršeno.

 

Коментари

  1. Suzi, sve je savršeno objašnjeno! :) Sad se sećam tih kockica, pravila sam ih baš davno, dok još nisam bila registrovana na Coolki...Nisu bili tako savršeni izgledom, ali im je ukus stvarno isti kao kod originalnih čokoladica...:)
    Sličice su ti prelepe!

    ОдговориИзбриши
  2. Ama divni su! I baš je dobro što si nas okuražil da probamo!

    ОдговориИзбриши
  3. Predivno si ih uradila:) Sve jasno objašnjeno. Odavno imam ovo za probati ali kako jedino ja volim kokos, nikako da napravim ove kolačiće samo za svoju dušu. Još jednom, svaka čast!

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala svima! Možda sam malo pojednostavljeno opisala sve, ali to je iz razloga da svima bude razumljivo i primenljivo, pa i meni. Dok mi je još sveže iskustvo, bolje da zapišem nego da pamtim hehehehe ;)
    Nale, napravi bar pola mere i uživaj, a možda se i ostali predomisle ;)

    ОдговориИзбриши
  5. Odavno ovo želim da probam, a nikako...i uvek se pitam, dal bi moglo i sa maslacem...sta znam, slabije se steže...a margarin ne volem...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno ne znam Mirjana...margarin se uopšte ne oseća ako dodaš vanil šećer, a još je bolje ako koristiš margarin sa ukusom slatke pavlake. Za maslac nisam sigurna zaista...

      Избриши
  6. Hvala Suzana na ovom divnom objašnjenju! Iako mi ne izgleda mnogo komplikovano ja ću nešto da zeznem sigurno :) Pravim za vikend.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaco, samo hrabro! Ja sam objasnila svojim rečima, da bi i meni bilo lakše za kasnije ;) Nema šta da zezneš, samo prati recept. Držim fige!

      Избриши
    2. Tek sam ih danas pravila,nisam odstupila od recepta i ispali su savršeni. Po ukusu uopšte ne odstupaju od originala.

      Избриши
  7. Jednostavno savrseni, prave pralinice... a jos kako je sve lepo spakovano, mozes odmah da krenes sa serijskom proizvodnjom.:)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Heheheh Lana, ovo sam i pravila po narudžbini, a kako sam krenula tačno mogu i serijski da nastavim ;) Hvala ti, oko njih sam se posebno trudila ne bi li ispali lepi.

      Избриши
  8. Ovo mi je otkriće, moram obavezno probati, pošto uvijek radim poklončiće, divni su, pedantni, a obožavam bounty. Gdje si nabavila ovu divnu kutijicu?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Ingrid, i meni su bili pravo otkriće, a oduševićeš se sigurno i ukusom. Kutijca je kineska, neki poklončić sam dobila tako upakovan, ima ih tamo raznih veličina i boja, i mogu ti reći da su sve prelepe. A ova na poslednjoj slici je kupljena u Merkatoru.

      Избриши
  9. Obozavam bounty minjone i definitvno moram isprobati ovaj recept

    ОдговориИзбриши
  10. Zdravo jas sum od Makedonija i sakam da prasam dali bilnata slatka pavlaka e posna??

    ОдговориИзбриши
  11. Na tržištu postoje razne biljne slatke pavlake tipa Hola, Hopla i sl. i ja ih koristim u pripremi posnih kolača. Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  12. Wonderful beat ! I wish to apprentice while you amend
    your web site, how can i subscribe for a blog site? The account helped me a acceptable deal.
    I had been a little bit acquainted of this your broadcast
    provided bright clear idea.대구오피

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови