Gabriela kolač


Još malo vremena je ostalo do najludje noći, pa ako niste stigli da pripremite neku poslasticu, predlažem vam ovaj kolač. Brzo se priprema, a što je najbitnije, brzo se stegne i lako i lepo se seče. Sa prhkim beze korama sa orasima i nežnom kremom fantastičnog ukusa, pravi je izbor za vaš novogodišnji sto. Jedino je potrebno korigovati količinu šećera, ali o tome malo više u napomeni na kraju posta.


GABRIELA KOLAČ
Potrebno je:
kora
5 belanca
120 g šećera
100 g mlevenih oraha
1 kašika prezli
krema
5 žumanca
100 g šećera
3 kašike brašna
250 ml mleka
1 vanil šećer
250 g margarina


Priprema:
Penasto umutite belanca sa šećerom, dodajte mlevene orahe i prezle i lagano umešajte.  Veliki pleh od rerne obložite pek papirom, rasporedite masu od belanaca i ispecite u rerni zagrejanoj na 180 stepeni oko 15-20 minuta u zavisnosti od jačine vaše rerne.
Žumanca penasto umutite sa šećerom, dodajte vanil šećer, brašno i mleko i stavite na laganu vatru. Skuvajte gust krem neprestano mešajući. Ostavite da se ohladi pa izmiksajte sa prethodno umućenim margarinom. 
Koru presecite na dva dela. Prvu koru isfilujte kremom, ravnomerno je rasporedite i preklopite drugom korom. Dobro rashladite pre služenja. Po želji posipite prah šećerom odozgo.



Napomena: 

U originalnom receptu se za pripremu kore koristi čak 250 g šećera, a za kremu 150 g. Preslatko! Prvi put kad sam pravila ovaj kolač smanjila sam na 150 g i 120 g i ponovo je bilo preslatko. Mislim da je ova razmera koju sam napisala u sastojcima idealna, znači 120 g šećera u kori i 100 g u kremi i dobićete savršen kolač!
Takodje, možete ga napraviti i kao mini tortu tako što ćete koru preseći na tri lente, isfilovati kremom i ukrasiti šlagom. Po želji u kremu možete dodati seckane žele bombone ili nešto po vašem ukusu.




Коментари

  1. Meni je ovo novina, nikad nisam probala, ali izgleda odlicno. Orasi u korici sigurno daju sigurno dobar smek.
    Suzana, srecna Nova godina. Jos puno lepih receptica, zdravlja, ljubavi, radosti :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Ljiljo puno! I ja tebi želim isto, prvo zdravlja pa sve ostalo redom. Kolač od srca preporučujem.

      Избриши
  2. ovo mi se jako sviđa. volim tu jednostavnu kombinaciju od tijesta s bjelanjcima i bogate slastičarske kreme

    ОдговориИзбриши
  3. Isprobano, genijalni kolač, savršeno se reže a tako kremast.....

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I sada si me podsetila na ovaj prelepi kolac,bas ga dugo nisam pravila!Hvala ti puno,pozdrav☺

      Избриши
  4. Ajajaj, baš izgleda lepo. Zanima me u kakavom plehu se peče ?

    ОдговориИзбриши
  5. Kakva treba kora da bude,hrskava ili meka? Meni se zalepila skroz za papir za pecenje :( Mozda odpusti kad se ohladi, nadaaaaaam se, kolac na slici izgleda prelepo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Korica je blago hrskava.Lagano odvoji papir od kore,i meni se uvek malo zalepi ali se lako i skine.Bice to super na kraju 😉

      Избриши
  6. Upravo sam napravio ovaj kolac i jednom recju fantastican. Kremast, korica lepa i mekana i veoma jednostavan za pripremu. Kada se korica ohladi, papir se veoma lako skine uz malo opreza. Hvala za recepte koje delite sa nama.

    ОдговориИзбриши
  7. There is certainly a lot to learn about this topic. I really like all the points you made. 한국야동닷컴

    Please visit once. I leave my blog address below
    국산야동
    한국야동닷컴

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови