Пређи на главни садржај

Slani trouglovi



Veoma jednostavni za pripremu, oduševiće vas svojom mekoćom i izgledom, a tek ukusom...morate da ih probate i uverite se sami. Nadev možete da menjate po želji, ali moram da vam priznam da su meni najbolji prazni, tj. samo premazani umućenim margarinom sa jajima.


Potrebno je:
za testo
850 g brašna
500 ml mlakog mleka
1 kocka svežeg kvasca
1 kašičica šećera
1 kašičica soli
1 dcl ulja
premaz
125 g margarina
2 jaja 
i još 
1 žumanac
1 kašika mleka 
susam 
Priprema:
Zamesite mekano testo od navedenih sastojaka, podelite ga na 4 jednake lopte, i ostavite pokrivene na radnom stolu da nadodju. Za to vreme pripremite premaz tako što ćete margarin sobne temperature umutiti sa jajima.
Svaku loptu razvucite u pravougaonik i premažite četvrtinom premaza pa urolajte. Rolate poredjajte na papir u pleh i zasecite nožem u cik-cak, ali ne do kraja. Ako vam je tako lakše, upotrebite plastičnu lopaticu za testo za sečenje.


Ostavite da nadodju još malo u plehu. Uključite rernu na 180 st. da se zagreva, a vi za to vreme premažite testo umućenim jajetom i posipite susamom ili semenkama po vašoj želji.
Ispecite trouglove do rumene boje, otprilike 13-15 min. bi trebalo da bude dovoljno, u zavisnosti od toga kako vam peče rerna.

 

Коментари

  1. Suzice, savršeni su!! Obožavam ovakve stvari, tipa kupus kifle. Sada bi mi tako fino sela ova divna peciva! <3

    ОдговориИзбриши
  2. I meni bi bas prijao jedan trouglic uz solju kafe:) Predivno deluju!

    ОдговориИзбриши
  3. Izgleda fantasticno, na fotkama se vidi koliko je testo divno i mekano, moram ih jednom napraviti.:)))

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala devojke! Ove trouglove često pravim, sa raznim filovima, ali ih najviše volim prazne. Testo je super, svima ga preporučujem!

    ОдговориИзбриши
  5. Pravila sam ih i znam kako su dobri...ja sam napravila grešku što sam pravila samo pola količine..pojelo se jako brzo.
    Odlične slike.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Zoko! Sledeći put pravi celu meru obavezno. I kod nas se pojedu veoma brzo ;)

      Избриши
  6. Kod tebe je opet zamirisalo fino pecivo. Na nasih -15C ovo bi bio savrsen dorucak :)
    Mnogo si ih lepo napravila. A tek ove slicice testa pre pecenja...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ljiljo, kod mene staln miriše pecivo ;) Opšte je poznato da obožavam radne slike peciva i uvek slikam kad mesim hehehe...hvala ti. Na temperaturi ti ne zavidim ni malo...brrr...

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Predlog menija za posnu slavu

Ovo je samo jedan predlog kako da pripremite neke specijalitete za posnu slavu. Već sam objavila par postova sa predlozima za predjelo, pite i kolače, a ovde ću vam predstaviti ono što sam ja pripremila za svoju slavu

Posni sitni kolači

Nedavno sam objavila post sa sitnim kolačima i većina od njih je bila posna, a sada evo još nekoliko recepata za sitne posne kolače. Svi su izuzetno ukusni, napravljeni od posnih sastojaka, ali ih veoma lako možete preobratiti u masnu varijantu i napraviti za neko popodnevno druženje uz kaficu.

Kolači sa rozen koricama

Predstaviću vam dva odlična recepta za kolače sa rozen koricama. Pored toga što se relativno jednostavno i brzo pripremaju, veoma su izdašni, za velike proslave i slave su idealni. Prvi je veoma interesantan, šaren, sa bogatom aromom lešnika i keksa, dok je drugi čokoladni,  laganiji i kremastiji. Ne bih mogla da se odlučim koji je lepši;)