Пређи на главни садржај

Kiflice sa majonezom




Sam naziv ovih kiflica me je veoma zainteresovao, a s obzirom na to da ih je pripremila i preporučila Jafi sa bloga Kuhinjske čarolije, morala sam da ih umesim i zadovoljim svoju znatiželju. Naime, majonez u ovom testu zamenjuje i
jaja i ulje, a testo čini jako mekanim i ukusnim, i veoma podatnim za rad. Moja preporuka je da ih svakako isprobate!




Potrebno je:
(original recepta)
testo
500 g brašna
20 g kvasca
1/2 kesice praška za pecivo
250 ml mleka
1 kašičica šećera
1 kašičica soli
100 g majoneza
premaz
100 g krem margarina
završni premaz
1 jaje
susam




Priprema:
Rastvorite kvasac i šećer u mlakom mleku i ostavite da nadođe. U posudu za mešenje sipajte polovinu pripremljene količine brašna pa je pomešajte sa praškom za pecivo i solju, dodajte majonez i nadošli kvasac. Uz postepeno dodavanje preostale količine brašna zamesite mekano testo.
Pokrijte krpom posudu sa testom i ostavite da udvostruči volumen.
Nadošlo testo podelite na 16 loptica, pokrijte ih i ostavite još 10-ak minuta da odstoje.




Zatim svaku lopticu oklagijom rastanjite i premažite krem margarinom. Smotajte kiflicu razvlačeći kraj testa dok motate. Možete po želji zaseći kraj testa na nekoliko mesta i onda ćete dobiti kiflice kao što su na slikama gore.
Kiflice poređajte u pleh obložen pek papirom i ostavite još 30 minuta da kisnu. Premažite ih umućenim jajetom i posipite susamom. Pecite kiflice u rerni zagrejanoj na 200 stepeni do zlatno žute boje.







Коментари

  1. Bas mi zanimljivo zvuce ove kiflice, mada, logicno je da im majonez da mekocu. Moracu probati... :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaj pa javi utiske, meni su se baš dopale, mekane su i nekog posebnog finog ukusa.

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Štrudlice sa pekmezom

Veoma nežne, prhke štrudlice sa domaćim pekmezom, koje su idealne za posluženje uz čaj ili kafu, bile su na meniju pre par dana kod mene, pa vam ih danas toplo preporučujem!

Predlog menija za posnu slavu

Ovo je samo jedan predlog kako da pripremite neke specijalitete za posnu slavu. Već sam objavila par postova sa predlozima za predjelo, pite i kolače, a ovde ću vam predstaviti ono što sam ja pripremila za svoju slavu

Zalivena pita sa višnjama

Pitu sa višnjama uglavnom svi vole. Ja lično najviše volim kad je prokisela, bez šećera, takva mi najviše prija. Ukusi su različiti pa sam tako i ja odlučila da udovoljim muškom delu porodice koji  ipak voli kad je slatkiš sladak, i zato sam im pripremila ovu bogatu varijantu pite sa višnjama, zalivenu šerbetom , sočnu i slatku.