Пређи на главни садржај

Loptice sa čokoladom




Testo za ove loptice je zapravo testo za naše omiljene kiflice koje se godinama  unazad prave u našoj kući. Malo sam ga modifikovala za ovu priliku i tako su nastale ove loptice. U svakoj se nalazi kockica čokolade, a odozgo  su posute  prah
šećerom. Izvanredno su mekane i ukusne, a žute su od domaćih jaja;)
Recept za ove loptice možete pronaći i u novom broju Bakine Riznice, kao i puno dobrih recepata sa čokoladom, i još ponešto zanimljivo, pa provirite.






Potrebno je:
testo
250 ml mleka
1/2 kašičice soli
3 kašičice šećera
20 g kvasca
150 ml ulja
1 jaje
1 žumanac
oko 500 g brašna
fil
12 kockica čokolade
premaz
1 žumanac
malo mleka
kocka margarina




Priprema:

Od pripremljenog mleka uzmite jednu šoljicu i u njoj rastopite kvasac sa šećerom. Ostavite da zapeni. Deo brašna i so pomešajte, sipajte nadošli kvasac, dodajte ulje, žumance i jaje i preostalo toplo mleko. Uz postepeno dodavanje brašna zamesite mekano i glatko testo. Po potrebi dodajte još malo brašna ako se testo lepi za ruke. Ostavite testo da nadodje, a zatim ga razvijte na debljinu od 1 cm otprilike I isecite na 12 kockica. Na svaku kockicu testa stavite po jednu kocku čokolade I umotajte u lopticu, nežno pritiskajući testo sa donje strane kako bi se spojilo. Redjajte u kalup obložen papirom I ostavite da odmore oko 15 minuta. Rernu zagrejte na 180 st. Premažite loptice umućenim žumancetom sa malo mleka I stavite da se peku dok lepo ne porumene odozgo, oko 15 minuta. Pečene malo prohladite I posipite prah šećerom.




Коментари

  1. Tako se veselim istrazi ovog bloga, jer ću isprobati peciva i pogače koje inače ne radim

    ОдговориИзбриши
  2. Odlične su! I mislim da je super kad se pune čokoladom, nema šanse da iscuri što se ponekad desi sa kremom ili džemom :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E nek sam i tebe čula da imaš zamerku na džem, sad me više ništa ne može iznenaditi ;)

      Избриши
    2. Hahahah Saška, i to što kažeš, kad je ona rekla nešto za džem šta onda ja da kažem ;)

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Predlog menija za posnu slavu

Ovo je samo jedan predlog kako da pripremite neke specijalitete za posnu slavu. Već sam objavila par postova sa predlozima za predjelo, pite i kolače, a ovde ću vam predstaviti ono što sam ja pripremila za svoju slavu

Posni sitni kolači

Nedavno sam objavila post sa sitnim kolačima i većina od njih je bila posna, a sada evo još nekoliko recepata za sitne posne kolače. Svi su izuzetno ukusni, napravljeni od posnih sastojaka, ali ih veoma lako možete preobratiti u masnu varijantu i napraviti za neko popodnevno druženje uz kaficu.

Zalivena pita sa višnjama

Pitu sa višnjama uglavnom svi vole. Ja lično najviše volim kad je prokisela, bez šećera, takva mi najviše prija. Ukusi su različiti pa sam tako i ja odlučila da udovoljim muškom delu porodice koji  ipak voli kad je slatkiš sladak, i zato sam im pripremila ovu bogatu varijantu pite sa višnjama, zalivenu šerbetom , sočnu i slatku.