Пређи на главни садржај

Bela pileća čorbica





Belu čorbicu obično pripremam sa pilećim mesom, mada može da se kuva i sa teletinom, podjednako je fina i ukusna. Puna je povrća, samim tim obiluje vitaminima, pa prija u svako doba godine, a naročito u ove prohladne majske dane.
Poslužite je kao toplo predjelo, pre nekog finog i ukusnog ručka i dobićete kompletan i bogat obrok.




Potrebno je:
1.5 l vode
1 manji pileći file
1 veza zeleni (šargarepa, paškanat, celer, koren peršuna)
1 glavica crnog luka
1 jaje
2 kašike brašna
vegeta, so, biber
seckani peršun
list celera





Priprema:
Belo meso iseckajte na kockice, povrće takođe. Luk očistite, ali ga ne seckajte, vec celu glavicu stavite sa mesom i povrćem da se kuva u 1,5 l vode.
Kad povrće bude skuvano, izvadite luk i bacite ga. Dolijte malo vode, onoliko koliko je uvrelo.
Kutlaču supe odvojite u neku manju činiju, malo prohladite, pa razmutite 2 kašike brašna. Ulijte polako u supu, uz mešanje, i pustite jos malo da vrije. Posolite, dodajte biber i vegetu po ukusu.
U ovu čorbicu ne dodajem ulje, od mesa bude fino masna. Po ukusu, možete staviti i neki masniji deo pilećeg mesa pa ga kasnije iscepkati sitno.
Izmaknite sa ringle, dodajte seckan peršun i list celera. Pustite da se malo prohladi.
U onoj činiji od malopre umutite jaje viljuškom, da malo zapeni, dodajte kutlaču čorbice polako, mešajte viljuškom i dalje da se lepo sjedini. Čorba ne sme da bude vrela kad to radite jer će onda jaje da se zgrudva, ja to ne volim nikako.
Vratite sadržinu činije nazad u šerpu, takođe uz neprestano mešanje, poklopite da malo odstoji i onda poslužite kao toplo predjelo.


Коментари

  1. Čorbice obožavamo i nama bi ova čorbica bila dovoljna za ručak.

    ОдговориИзбриши
  2. Ja je obično jedem za užinu, jer zbog malog kapaciteta želuca ne mogu i čorbu i ručak zajedno ;)

    ОдговориИзбриши
  3. Meni,licno jedna od drazih corbica...vole je i moji ukucani,no meni je jako ukusna ,jednostavna za pripremu i nadasve hranjiva.
    Tvoja divna slika govori i vise od mog opisa !!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Mirjana! Kod mene se uvek rado jede, sin i ja je baš volimo.

      Избриши
  4. Predivna, ukusna corbica. Domaca. Prijala nam je. Sve pohvale, draga moja. <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nale, baš si me obradovala! Hvala ti puno, drago mi je da vam je prijala :)

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Predlog menija za posnu slavu

Ovo je samo jedan predlog kako da pripremite neke specijalitete za posnu slavu. Već sam objavila par postova sa predlozima za predjelo, pite i kolače, a ovde ću vam predstaviti ono što sam ja pripremila za svoju slavu

Posni sitni kolači

Nedavno sam objavila post sa sitnim kolačima i većina od njih je bila posna, a sada evo još nekoliko recepata za sitne posne kolače. Svi su izuzetno ukusni, napravljeni od posnih sastojaka, ali ih veoma lako možete preobratiti u masnu varijantu i napraviti za neko popodnevno druženje uz kaficu.

Zalivena pita sa višnjama

Pitu sa višnjama uglavnom svi vole. Ja lično najviše volim kad je prokisela, bez šećera, takva mi najviše prija. Ukusi su različiti pa sam tako i ja odlučila da udovoljim muškom delu porodice koji  ipak voli kad je slatkiš sladak, i zato sam im pripremila ovu bogatu varijantu pite sa višnjama, zalivenu šerbetom , sočnu i slatku.