Faširane sojine šnicle




Savršene, jednostavne, lagane i posne šnicle, idealno će vam poslužiti kao ručak ako postite sutra na Veliki Petak.
Veoma jednostavno i brzo se pripremaju. Takodje, jako lepo se uklapaju u posno predjelo na slavama.
Poslužite ih uz krompir salatu, ili uz neku sezonsku kojih ima u izobilju ovih dana na pijaci.



Potrebno je:


150 g ljuspica soje 100 g prosušenog hleba 2 šargarepe 1 glavica crnog luka 1 krompir 2 čena belog luka 200 g brašna 1/2 kesice praška za pecivo 1 kašika vegete   
1/2 kašičice mlevenog bibera
soli po ukusu 
ulje za prženje 

Priprema:



Sojine ljuspice potopite u mlaku vodu, ostavite ih malo da odstoje i nabubre, pa ocedite višak vode.
Toplom vodom pokvasite hleb i ocedite izmedju dlanova (koristila sam samo sredinu parčeta, koricu sam odbacila).
Luk, krompir i šargarepu očistite i sitno izrendajte.
Sve sastojke sjedinite, dodajte začine i uz dodatak brašna sve lepo umesite da masa postane homogena, najbolje je rukom.
Ruke malo pobrašnite i od smese formirajte male loptice pa ih dlanom spljoštite da dobiju oblik pljeskavice. 
U tiganju zagrejte ulje i ispržite pljeskavice dok fino ne porumene.
Naredjajte ih na ubrus da se iscedi višak masnoće i poslužite tople kao predjelo ili kao glavni obrok.




 

Коментари

  1. Izgleda jako lepo i ukusno, ali je problem što moj muž neće da jede soju, tvrdi da je sva genetski modifikovana :P Moraću nekako da ih "prošvercujem" ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Veoma su ukusne, možeš da ih poslužiš kao predjelo, ja tako nekad uradim za slavu, a možeš i kao glavno jelo, uz ribu posebno lepo izgleda na slavskoj trpezi. Naravno, uz salatu od krompira ti je gotov obrok. E, sad je muž problem, kao i kod mene! Ako uspeš da podvališ, svaka čast! Ja mogu samo jedan deo mesa da zamenim sojom kako ne bi primetili, inače imaju njuh za to što ne vole ;)

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови