Hristos Voskrese!




Srećan Uskrs svima koji danas slave! Proslavite ovaj veliki praznik u krugu svojih najmilijih.
Mir, sreću i blagostanje vam želim!





Ove godine, muški deo ekipe je izabrao krempite za naš uskršnji kolač, mada sam ja htela tortu, ali kako malo jedem slatkiše, onda se i ne pitam baš mnogo ;) 
Recept za ove krempite možete videti ovde





Jaja sam ofarbala u lukovini, ispala su mi baš lepo i jako sam zadovoljna, naročito ovim mramornim jajima.
Sa crvenim jajima sam se malo poigrala, lepila sam neke tračice, ali to  nije ispalo onako kako sam ja zamislila, popadale su od toplote kad sam ih spustila u vrelu vodu pa oblici nisu baš pravilni, ali su ipak bila simpatična na kraju.







I na kraju, još jednom, srećan Uskrs!

Коментари

  1. Hristos Vaskrese!!!!!! Sve mi je lepo na slikama..vidim čak i neven ti je procvetao, kod mene nema ni n od njega. Topli pozdrav

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala Zorice! Neven sam posadila još prošle godine, ali mi nije cvetao, tek sad je u punom cvetu. Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  3. Najlepse zelje za Uskrs, divno izgledaju jaja farbana u lukovini a ne bih odbila ni sniticu te fine krempite.:)) p.s. jako volim tvoje fotke, bas su nekako posebne i tople!:))

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala puno draga Lana! Nisam imala neku posebnu inspiraciju za bojenje jaja ove godine, pa sam se odlučila za provereni metod ;)
    I tebi najlepše želje za praznik!

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови