Пређи на главни садржај

Crni luk i ostale voćkice


  


Rodio luk ove godine, stigao za čupanje i za konzumaciju. A  koje je to zadovoljstvo, u svojoj baštici iščupati domaći luk, sa saznanjem da je neprskan i zdrav.
Kad se samo setim kako sam se prošle godine bunila kad je svekrva htela da sadi luk i grašak! Pa ipak je to voćnjak, želela sam da taj slobodan deo zemljišta koje imamo bude prekriven travom..... kasnije sam sa oduševljenjem zaključila da je dobro što je ipak preriljala taj deo i posadila povrće. Tako i ove godine, grašak je još u fazi rasta, a luk, crni i beli su već stigli za upotrebu. Recimo, za ove projice, idealno!
Naravno, ja sam iskoristila boravak u prirodi za fotkanje pa vam predstavljam svoje voćkice u punom rodu, jedva ih čekam, biće pita, pekmeza....












Коментари

  1. Lepota od zivota. Ha,ha, i moja svekrva tako...prvo smo se bunili zbog bastice...lepse je kao travnjak imati...a kada su stigla deca, poceli smo da vodimo racuna cime ih hranimo, i ziva bila babina mini bastica...menjaju se prioriteti, kad malo bolje razmislis...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mirjana, baš tako, menjaju se prioriteti, a i sa godinama nekako bivam popustljivija, možda ću i ja da budem takva kad budem imala unuke, ko zna?
      Imamo mi, doduše i travnjak, ali nisam htela da kvarim voćnjak, ako su voćke, neka budu samo voćke i poneko sveće, ali ajde....lep je osećaj ubrati svoje!

      Избриши
  2. Jao, od kad ja nisam videla voćkice dok rastu.A znam kakvo je zadovoljstvo, u starom dvorištu nema šta nismo imali. Moj pradeda je, između ostalog, iz Rusije doneo jedan lep običaj - što više to bolje XD Ni pedalj zemlje nije bio samo za ukras.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tajana, moja svekrva mora da je, kao i tvoj pradeda, iz Rusije poreklom ;) Ni kod nje nema praznog mesta, već planira kad prodje grašak da tu sprovede vreže od pečenki :D
      Kod mene možeš da se nagledaš slikica voćki u svim fazama rasta ;) Baš volim da ih tako posle gledam kako su rasle.

      Избриши
    2. Да, људи су на различитим местима схватили чему земља у ствари најбоље служи. Али, код нас у селу углавном су биле само шљиве и јабуке, после је све кренуло много разноврсније :-)
      Обожавам твоје слике :-)

      Избриши
  3. Fale mu još neke sitnice da bi zaista bio rajski vrt, ali tišina i priroda su zaista raj za oči, dušu.....

    ОдговориИзбриши
  4. Divne fotke... Baš sam uživala. Mi smo ovog vikenda i grašak počupali i dva dana čistili ali sad su nam zamrzivači puni... :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Blago vama! Naš je grašak još uvek mali, ko zna kad će da stigne....verovatno tu utiče i nadmorska visina, kod nas gore sve kasnije stiže ;)

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Predlog menija za posnu slavu

Ovo je samo jedan predlog kako da pripremite neke specijalitete za posnu slavu. Već sam objavila par postova sa predlozima za predjelo, pite i kolače, a ovde ću vam predstaviti ono što sam ja pripremila za svoju slavu

Posni sitni kolači

Nedavno sam objavila post sa sitnim kolačima i većina od njih je bila posna, a sada evo još nekoliko recepata za sitne posne kolače. Svi su izuzetno ukusni, napravljeni od posnih sastojaka, ali ih veoma lako možete preobratiti u masnu varijantu i napraviti za neko popodnevno druženje uz kaficu.

Kolači sa rozen koricama

Predstaviću vam dva odlična recepta za kolače sa rozen koricama. Pored toga što se relativno jednostavno i brzo pripremaju, veoma su izdašni, za velike proslave i slave su idealni. Prvi je veoma interesantan, šaren, sa bogatom aromom lešnika i keksa, dok je drugi čokoladni,  laganiji i kremastiji. Ne bih mogla da se odlučim koji je lepši;)