Crni luk i ostale voćkice


  


Rodio luk ove godine, stigao za čupanje i za konzumaciju. A  koje je to zadovoljstvo, u svojoj baštici iščupati domaći luk, sa saznanjem da je neprskan i zdrav.
Kad se samo setim kako sam se prošle godine bunila kad je svekrva htela da sadi luk i grašak! Pa ipak je to voćnjak, želela sam da taj slobodan deo zemljišta koje imamo bude prekriven travom..... kasnije sam sa oduševljenjem zaključila da je dobro što je ipak preriljala taj deo i posadila povrće. Tako i ove godine, grašak je još u fazi rasta, a luk, crni i beli su već stigli za upotrebu. Recimo, za ove projice, idealno!
Naravno, ja sam iskoristila boravak u prirodi za fotkanje pa vam predstavljam svoje voćkice u punom rodu, jedva ih čekam, biće pita, pekmeza....












Коментари

  1. Lepota od zivota. Ha,ha, i moja svekrva tako...prvo smo se bunili zbog bastice...lepse je kao travnjak imati...a kada su stigla deca, poceli smo da vodimo racuna cime ih hranimo, i ziva bila babina mini bastica...menjaju se prioriteti, kad malo bolje razmislis...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mirjana, baš tako, menjaju se prioriteti, a i sa godinama nekako bivam popustljivija, možda ću i ja da budem takva kad budem imala unuke, ko zna?
      Imamo mi, doduše i travnjak, ali nisam htela da kvarim voćnjak, ako su voćke, neka budu samo voćke i poneko sveće, ali ajde....lep je osećaj ubrati svoje!

      Избриши
  2. Jao, od kad ja nisam videla voćkice dok rastu.A znam kakvo je zadovoljstvo, u starom dvorištu nema šta nismo imali. Moj pradeda je, između ostalog, iz Rusije doneo jedan lep običaj - što više to bolje XD Ni pedalj zemlje nije bio samo za ukras.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tajana, moja svekrva mora da je, kao i tvoj pradeda, iz Rusije poreklom ;) Ni kod nje nema praznog mesta, već planira kad prodje grašak da tu sprovede vreže od pečenki :D
      Kod mene možeš da se nagledaš slikica voćki u svim fazama rasta ;) Baš volim da ih tako posle gledam kako su rasle.

      Избриши
    2. Да, људи су на различитим местима схватили чему земља у ствари најбоље служи. Али, код нас у селу углавном су биле само шљиве и јабуке, после је све кренуло много разноврсније :-)
      Обожавам твоје слике :-)

      Избриши
  3. Fale mu još neke sitnice da bi zaista bio rajski vrt, ali tišina i priroda su zaista raj za oči, dušu.....

    ОдговориИзбриши
  4. Divne fotke... Baš sam uživala. Mi smo ovog vikenda i grašak počupali i dva dana čistili ali sad su nam zamrzivači puni... :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Blago vama! Naš je grašak još uvek mali, ko zna kad će da stigne....verovatno tu utiče i nadmorska visina, kod nas gore sve kasnije stiže ;)

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови