Gibanica od iscepanih kora


 Ne znam da li se takve "iscepane" kore prodaju kod vas, ali kod nas ih ima i baš su praktične za gibanicu. Tako se i zovu, "Gužvane kore za gibanicu". To su u stvari trake od kora, neke manje, neke veće, duže, kraće, uže....a pakovanje sadrži još i dve cele kore, jednu za dole i jednu za odozgo. Praktično, složićete se ;) Nema ništa za bacanje, lepo su se setili pekari ;)

Danas sam onako u hodu  "izmislila" ovu gibanicu, zapisala količine sastojaka koje sam koristila, pa vam prenosim jer je ispala odlično!


Sastojci:

500 g gužvanih kora za gibanicu (mogu i obične, pa ih iscepkajte malo ;))
2 manje kriške tvrdog sira
1 dl ulja
2 dl kisele vode
2 dl jogurta
3 jaja
1 kašičica soli
1/2 kesice praška za pecivo
za prskanje-pola šoljice kisele vode i 1 kašika ulja 


 

Priprema:

Jaja umutite žicom, možete i mikserom, zatim dodajte sve ostale sastojke, sir izmrvite ali neka ostane neki komadić, i sve dobro promešajte. Smesa treba da bude redja.
 Pleh dimenzija 20x30 ili sličan, podmažite dobro uljem i raširite jednu celu koru, malo podignite krajeve kore uz ivicu pleha. Poprskajte koru sa malo kisele vode u koju ste stavili kašiku ulja. 
Uzimajte po nekoliko trakica od kora (ili celu koru ukoliko nemate ove iscepane), i umešajte u smesu od sira i jaja pa redjajte u pleh. Tako uradite i sa preostalim korama. Komadiće sira  koji ostanu u činiji, kašikom zahvatite i rasporedite izmedju kora.  Preko raširite onu drugu celu koru, krajeve lepo "ušuškajte" sa strane i poprskajte je mešavinom ulja i kisele vode.
Rernu zagrejte na 180 stepeni, stavite pitu pa je pecite oko 30 minuta dok lepo ne porumeni.
Pečenu gibanicu pokrite krpom i ostavite da malo odstoji, a onda je isecite na kocke i poslužite toplu uz jogurt, kiselo mleko isl.



Коментари

  1. Mislim da sam videla te iscepkane korice kod nas, bas je dobar fora sa njima, a pitica izgleda vise nego dobro, pozelim odmah sve da probam kad ti uslikas!:)))

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala ti Lana! Meni su one jako praktične za ovakav tip pite, a i jeftinije su malo, ma kažem ti, dobro su se setili pekari ;)

    ОдговориИзбриши
  3. Dobra stara guzvara...ja je znam pod tim imenom. Nisam videla te cepkane kore da se prodaju...ma, ja ih iscepkam sama bez problema...jos ako sam nesto ljuta, da znas kako ide...

    ОдговориИзбриши
  4. Hahaha Mirjana, tad ih i pogledom cepaš ;)
    Pozdravljam te!

    ОдговориИзбриши
  5. zanimljiva gibanica...slično i ja radim od gotovih kora koje sam nacjepkam pa umačem u smjesu, a gore i dolje po dvije cijele, ali je drugačiji nadjev...probat ću i ovako za koji dan, sigurno je dobro...sviđa mi se

    ОдговориИзбриши
  6. Nadice, biće mi drago da probaš i na ovaj način! Pozdrav...

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови