Пређи на главни садржај

Slani keksići





Odlične slane zanimacije za recimo, neko druženje sa prijateljima uz hladno pivo. Provereno dobro pristaju jedno uz drugo ;)
Mogu biti i integralni, i ražani, ili od bilo kog drugog brašna koje je po vašoj volji. Semenke takodje  možete da prilagodite svom ukusu, mada je ova kombinacija dobitna. A imaju i jednu manu ;).....jako su zarazni, kad krenete da grickate, ne prestajete!

Sastojci:


 1 jogurtska čaša ulja
 1 jogurtska čaša belog vina
 1 prašak za pecivo
 100 g susama
 100 g oljuštenog nepečenog suncokreta
 100 g lanenog semena
 450-500 g brašna  
 1 kašičica soli

Priprema:


Od navedenih sastojaka zamesiti testo, polako dodajući brašno. Testo treba da bude fino masno i ne previše tvrdo, znači da ne puca i ne kida se.
Ja nisam imala suncokret pa sam umesto njega stavila mak, ali ne celu količinu, i otišlo mi je oko 450 g brašna, sastojke mozete oduzimati ili dodavati, po ukusu.
Odmah razvite testo na pobrašnjenoj radnoj površini i vadite krugove manjom časom, ili nekom modlicom. 




Poredjajte ih na papir u plehu i pecite na 180 stepeni oko 15 minuta pazeći da ostanu svetle boje.
Kad se ohlade stavite ih u kutiju, mogu potrajati nekoliko dana. 



 

Коментари

  1. Krasni su,baš savršene grickalice Suzy:)

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala Nely :) Ja ih jako volim, stalno grickam ;)

    ОдговориИзбриши
  3. Divni kolacici! I belo vino ide u njih... sjajno! Suzana, osvojili ste nagradu, kecelju... molim Vas posaljite mi Vasu adresu. Pozdrav, Ivana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Ivana, ovo su tako zarazni keksići, a mogu da se grickaju i uz vino, iako u njima već ima vina, ništa ne smeta ;)
      Hvala za poklon, poslala sam adresu na mail.

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Predlog menija za posnu slavu

Ovo je samo jedan predlog kako da pripremite neke specijalitete za posnu slavu. Već sam objavila par postova sa predlozima za predjelo, pite i kolače, a ovde ću vam predstaviti ono što sam ja pripremila za svoju slavu

Posni sitni kolači

Nedavno sam objavila post sa sitnim kolačima i većina od njih je bila posna, a sada evo još nekoliko recepata za sitne posne kolače. Svi su izuzetno ukusni, napravljeni od posnih sastojaka, ali ih veoma lako možete preobratiti u masnu varijantu i napraviti za neko popodnevno druženje uz kaficu.

Zalivena pita sa višnjama

Pitu sa višnjama uglavnom svi vole. Ja lično najviše volim kad je prokisela, bez šećera, takva mi najviše prija. Ukusi su različiti pa sam tako i ja odlučila da udovoljim muškom delu porodice koji  ipak voli kad je slatkiš sladak, i zato sam im pripremila ovu bogatu varijantu pite sa višnjama, zalivenu šerbetom , sočnu i slatku.