Posne pekarske kifle

I mali beg u prirodu...


Ovo su definitivno najbolje posne kifle! Neopisivo su mekane, morate mi verovati ili ih probajte i uverite se sami ;) Po ovom receptu možete napraviti i hleb, odličan bude i za sutra, vrlo često tako radim. Jedino što sam izmenila je to da sam smanjila količinu šećera od 3 kašike na 3 kašičice jer stvarno smatram da je previše. Kifle obično pravim prazne pa ih kasnije svako filuje po svom ukusu, mada su meni najbolje baš takve-prazne!

Potrebno je:
1 kocka kvasca  
400 ml mlake vode  
1 kašičica soli  
3 kašičice šećera  
2 kašike sirćeta    
1 šoljica (100 ml) ulja
brašno po potrebi 
 Priprema:
Od navedenih sastojaka zamesite fino i glatko testo. Brašno dodajte postepeno i mesite sve dok ne prestane da se lepi za zidove posude i za ruke. Onda ga ostavite da nadolazi 10 minuta pa ga premesite i to uradite ponovo nakon 10 min. Treći put testo izručite na radnu površinu i podelite na 4 dela pa svaki deo na još 4 dela. Oblikujte male kuglice i ostavljajte ih sa strane, pa kad završite sa poslednjom krenite da razvlačite prvu. Lopticu razvučite oklagijom, ali samo polovinu koja je do vas dok kraj razvlačite prstima dok motate kiflu. Tako uradite sa svim lopticama i formirane kifle stavite u pleh na pek papir da još malo narastu. Uključite rernu na 180 stepeni i ispecite kifle nekih 10 minuta dok lepo ne porumene. Izvadite pleh iz rerne i vrele kifle četkicom premažite uljem. Ne pokrivajte ih već ostavite tako da upiju ulje i fino ispuckaju po površini, biće mekane kao pamuk,
Spakujte kifle u neku korpicu i otisnite se negde u prirodu, treba iskoristiti još ovih par dana toplog vremena, čujem da najavljuju sneg sledeće nedelje. Lično, ne radujem mu se uopšte!
Prijatan vikend vam želim uz nekoliko slika koje sam napravila pre par dana na svom "imanju" ;)







Коментари

  1. Znam kako su dobre ove kifle ali najviše su me privukle ove mušmule. Prošle godine kad sam bila u Srbiji najela sam ih se, ali mi opet nedostaju...rado bih ih opet jela.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zoko, znam da ih i ti praviš u obliku hleba kao i ja, a stvarno su neprevazidjene! Za mušmule šta da ti kažem, verujem da vam tamo daleko nedostae neko voće odavde, kad bi moglo pa da ti pošaljem koju ;)

      Избриши
  2. Zaista su odlične kifle, provereno u više navrata:))) Divne su ove tvoje, bucke prave. Ja volim kada testo bude jedro, da kažem. Ovih dana se davim u mušmulama i spremam se da napravim nešto od njih ali još nikako da se odvažim ;)
    Voćnjak vam je predivan:) Želim ti lep vikend <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nale, videla sam da prave i marmeladu od mušmula, ja nisam probala do sada. Mi ih nemamo toliko, ali za jelo je dovoljno. Hvala ti puno, i ja tebi želim lep vikend <3

      Избриши
  3. Izgledaju baš prekrasno mekane. Morat ću ih napraviti djeci. Nažalost od prirode ništa, već dva dana lije da se ne može van a za sutra najavljuju minus :)) Uživat ćemo na toplom.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ništa od prirode do proleća, i ovde lije dva dana, užasno je vreme! Ali je zato za kifle idealno ;)

      Избриши
  4. Predivne jesenje fotkice, ali kifle su me odusevile, bas mame na isprobavanje.:)))

    ОдговориИзбриши
  5. Baš su neodoljive tako zlaćane, a jesenske fotke su prekrasne.

    ОдговориИзбриши
  6. Molila bih da mi kazete pribliznu kolicinu brasna jer ja ne umem da ocenim :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vesna, trebaće ti sigurno između 700 i 800 g brašna Pripremi 800 pa kreni da dodaješ po malo, možda zatreba i koji gram preko, sve zavisi od toga koliko brašno upija tečnost, nisu sva ista. Osetićeš kad je dovoljno, kad bude fino glatko i ne lepi se za ruke. Javi utiske;)

      Избриши
  7. Анониман14. мај 2014. 10:42

    Дивне! Савршене! Мирисне! Хвала за рецепт. :) За два дана два пута сам их правила.

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман14. мај 2014. 16:02

    deluje zanimljivo i ukusno ali bi još bolje bilo za nas nove neuke domaćice kada ne bi bilo recepata sa merama od prilike,onako,koliko primi ili po potrebi, eventualno šaka nečega....mi ne znamo koliko je to i čija šaka jer se razlikujemo ....kolika je to potreba ili koliko prima....

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Anonimna, volela bih da si se barem predstavila, ali dobro...što se tiče testa nikada ne možeš tačno da napišeš količinu brašna, uvek je to okvirno jer nisu sva brašna ista, tako je i ovde. Ali ako ide 400 ml vode plus još izvesna količina ulja ili neke tečnosti, logično je da bi trebalo barem još toliko brašna da ode pa toliko i pripremi i dodaj po malo, možda i ne ode sve, zavisi od brašna. Mnogi recepti koje imam prepisane od mame sadrže takve podatke, šolja ovoga, šoljica onoga, ali se to uglavnom podrazumeva kolika je količina, samo treba malo razmisliti ;)
      Volela bi da probaš ove kifle i da javiš utiske, videćeš da ništa nije teško, čak ćeš i sama pod rukom da primetiš kada je dovoljno brašna ;)

      Избриши
    2. Za neuku gospodjicu "Anonimna" pravilo je da, na jedan kilogram brasna ide 5 DL tecnosti/500 M.A ako ti je jos lakse ovako,onda narodski receno POLA KILE TECNOSTI:)))) na kilo brasna,sa napomenom da uvek 100 grama brasna ostavis po strani i dodajes po potrebi,nekada mozda i nije potrebno vise od 850-900 grama.Nadam se da je sada jasnije.

      Suzana hvala vam na predivnim receptima i fantasticnim slikama.

      Избриши
  9. Izvini, nisam razumela sta si ovde rekla "Lopticu razvučite oklagijom, ali samo polovinu koja je do vas dok kraj razvlačite prstima dok motate kiflu." Jel' cela loptica bude jedna kifla? Izvini, i ja cu anonimno, da ne moram da se logujem sa naloga.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da ne kasnim puno sa odgovorom.... tako je, jedna loptica-jedna kiflica. Pola loptice razvuces oklagijom, a zatim prstima razvlacis testo i oblikujes kiflicu.

      Избриши
    2. Аутор је уклонио коментар.

      Избриши
  10. Sinoc smo imali neplanirane goste,naseckala sam nam prsut i sir i ispekla dve mere ovih kiflica,verujte mi kiflice su bile ukusnije,tople mekane mirisljave,OD LI CNE! Hvala vam za jos jedan savrsen recept,Aleksandra

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови