Пређи на главни садржај

Pet omiljenih poslastica bloga Taste of life



Kada sam videla da me je Tajana sa bloga Slasno i opasno nominovala za učestvovanje u ovoj blogerskoj igrici, pomislila sam kako nema tu šta puno da se razmišlja, zna se koji su omiljeni kolači u mom domu!
Stari dobri klasici, patišpanj i krema! Medjutim, kad sam malo bolje razmislila, na prvo mesto je ipak isplivala jedna bogata i raskošna, čokoladna torta, ostavivši za sobom kremaste kolače i pitu sa jabukama. Recepti su već objavljeni na blogu tako da ću u naslovima samo postaviti linkove ka receptima. Nadam se da će vam se dopasti moj izbor i da ćete naći nešto po svom ukusu ;)



Snikers torta



Nijedna druga torta nije ostavila ovoliko jak utisak na nas kao Snikers. Postoje još par tortica koje su nam omiljene, ali je ova svakako na prvom mestu i uvek je prvi izbor za rodjendan mog sina. Uz moje negodovanje, naravno, jer uvek pravim istu, uspem nekad da se provučem i isteram po svome, ali i ptičice na grani znaju da je ovo Aleksina omiljena torta. A kako i ne bi, identičnog je ukusa kao čuvene čokoladice, raskošna, bogata, jaka, sa očaravajućim ukusom karamele i čokolade. Jednom rečju, prelepa!

Krempita


Ovo je veoma jednostavan kolač, na bazi vode i pudinga, sa korom od žumanaca i šlagom kao završnicom. Ima sve atribute jednog savršenog kolača, a uz to se tako brzo priprema da nećete verovati ;), samo je potrebno dobro se organizovati po savetima iz recepta.


Ledene kocke



Recept sa kojim je krenula moja karijera u kuhinji ;). Već godinama je omiljen kolač kod nas, naročito kod muškog dela. Sa biskvitom natopljenim šerbetom i klasičnom kremom od mleka i mešavine brašna i gustina, pa sve to preliveno glazurom od čokolade...zvuči veoma ukusno, zar ne?

Torta sa turskim keksom


Prelepa u svoj svojoj jednostavnosti! Da nije tog turskog keksa, koji je izazvao veliko interesovanje i znatiželju onih koji nisu mogli da ga nabave, ovo bi bila sasvim obična keks torta. Razlika je u tome što ovaj keks u sebi sadrži sloj obojen kakaom, neutralnog je ukusa pa se lako može kombinovati sa raznim vrstama pudinga, ali u ovoj torti se izuzetno lepo uklopio sa pudingom od karamele. Naročito vam preporučujem da isprobate i drugu varijantu ove torte, sa pečenim lešnicima, koja je bogatijeg i punijeg ukusa.

Pita sa jabukama



Klasik medju pitama, mekana i sočna pita od jabuka je naš favorit naročito s jeseni i zimi, pa još od domaćih prokiselih jabuka...;). Ova pita je nešto drugačija, premazuju se korice filom od jaja, jogurta, brašna, i više liči na štrudlu nego na pitu, pa je idealna za posluženje kao dezert uz kafu recimo:)
Od mene jedna sličica jabuke koja tek počinje da cveta, znači, biće pite jesenas;)



Na kraju, preostaje mi još da nominujem 5 blogova, a oni su:
1. Zorica - Cooking with Zoki
2. Snježana - Vrtaljica              
3. Irenalana - Kad ja kuvam
4. Nataša - Moja slatka kuhinja
5. Irena - Sweet and salty

Ukoliko ste već bili nominovani od strane nekog drugog blogera, ili vam se jednostavno ne igra,  zanemarite ovu moju nominaciju ;), a ako želite da se igrate, onda srećno!


Коментари

  1. Odličan izbor a ova torta s turskim keksom me uvijek obori koliko je zamamna ali taj turski keks mi zadaje muku.

    ОдговориИзбриши
  2. Svaki tvoj receptic mami na isprobavanje, zaista predivan izbor najfinijih poslastica.:))

    ОдговориИзбриши
  3. divan izbor Suzi,svi do jednog ! i slikice su savršene (ponavljam se kao papagaj ali jednostavno me oduševljavaju).pozzz !

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican izbor. Moji obozavaju ledene kocke, mada ih ne spremam cesto. Slicice su ti pravi mamac :)

    ОдговориИзбриши
  5. Jedva sam čekala ovaj post kod tebe i opravdao je očekivanja :-). Ja ne znam šta bih odabrala sa tvog bloga ali i ovaj redosled me sasvim zadovoljava XD.

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican izbor Suzy, meni je posebno draga torta sa turskim keksom:)

    ОдговориИзбриши
  7. Hvala vam puno, svima! Eto, ovde ima za svakog po nešto znači ;)

    ОдговориИзбриши
  8. Svrati do mog bloga http://kcbyjafi.blogspot.com/2014/04/omiljena-peciva-nasih-blogerki.html, u toku je igra blogerki :)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Predlog menija za posnu slavu

Ovo je samo jedan predlog kako da pripremite neke specijalitete za posnu slavu. Već sam objavila par postova sa predlozima za predjelo, pite i kolače, a ovde ću vam predstaviti ono što sam ja pripremila za svoju slavu

Posni sitni kolači

Nedavno sam objavila post sa sitnim kolačima i većina od njih je bila posna, a sada evo još nekoliko recepata za sitne posne kolače. Svi su izuzetno ukusni, napravljeni od posnih sastojaka, ali ih veoma lako možete preobratiti u masnu varijantu i napraviti za neko popodnevno druženje uz kaficu.

Kolači sa rozen koricama

Predstaviću vam dva odlična recepta za kolače sa rozen koricama. Pored toga što se relativno jednostavno i brzo pripremaju, veoma su izdašni, za velike proslave i slave su idealni. Prvi je veoma interesantan, šaren, sa bogatom aromom lešnika i keksa, dok je drugi čokoladni,  laganiji i kremastiji. Ne bih mogla da se odlučim koji je lepši;)