Pet omiljenih poslastica bloga Taste of life



Kada sam videla da me je Tajana sa bloga Slasno i opasno nominovala za učestvovanje u ovoj blogerskoj igrici, pomislila sam kako nema tu šta puno da se razmišlja, zna se koji su omiljeni kolači u mom domu!
Stari dobri klasici, patišpanj i krema! Medjutim, kad sam malo bolje razmislila, na prvo mesto je ipak isplivala jedna bogata i raskošna, čokoladna torta, ostavivši za sobom kremaste kolače i pitu sa jabukama. Recepti su već objavljeni na blogu tako da ću u naslovima samo postaviti linkove ka receptima. Nadam se da će vam se dopasti moj izbor i da ćete naći nešto po svom ukusu ;)



Snikers torta



Nijedna druga torta nije ostavila ovoliko jak utisak na nas kao Snikers. Postoje još par tortica koje su nam omiljene, ali je ova svakako na prvom mestu i uvek je prvi izbor za rodjendan mog sina. Uz moje negodovanje, naravno, jer uvek pravim istu, uspem nekad da se provučem i isteram po svome, ali i ptičice na grani znaju da je ovo Aleksina omiljena torta. A kako i ne bi, identičnog je ukusa kao čuvene čokoladice, raskošna, bogata, jaka, sa očaravajućim ukusom karamele i čokolade. Jednom rečju, prelepa!

Krempita


Ovo je veoma jednostavan kolač, na bazi vode i pudinga, sa korom od žumanaca i šlagom kao završnicom. Ima sve atribute jednog savršenog kolača, a uz to se tako brzo priprema da nećete verovati ;), samo je potrebno dobro se organizovati po savetima iz recepta.


Ledene kocke



Recept sa kojim je krenula moja karijera u kuhinji ;). Već godinama je omiljen kolač kod nas, naročito kod muškog dela. Sa biskvitom natopljenim šerbetom i klasičnom kremom od mleka i mešavine brašna i gustina, pa sve to preliveno glazurom od čokolade...zvuči veoma ukusno, zar ne?

Torta sa turskim keksom


Prelepa u svoj svojoj jednostavnosti! Da nije tog turskog keksa, koji je izazvao veliko interesovanje i znatiželju onih koji nisu mogli da ga nabave, ovo bi bila sasvim obična keks torta. Razlika je u tome što ovaj keks u sebi sadrži sloj obojen kakaom, neutralnog je ukusa pa se lako može kombinovati sa raznim vrstama pudinga, ali u ovoj torti se izuzetno lepo uklopio sa pudingom od karamele. Naročito vam preporučujem da isprobate i drugu varijantu ove torte, sa pečenim lešnicima, koja je bogatijeg i punijeg ukusa.

Pita sa jabukama



Klasik medju pitama, mekana i sočna pita od jabuka je naš favorit naročito s jeseni i zimi, pa još od domaćih prokiselih jabuka...;). Ova pita je nešto drugačija, premazuju se korice filom od jaja, jogurta, brašna, i više liči na štrudlu nego na pitu, pa je idealna za posluženje kao dezert uz kafu recimo:)
Od mene jedna sličica jabuke koja tek počinje da cveta, znači, biće pite jesenas;)



Na kraju, preostaje mi još da nominujem 5 blogova, a oni su:
1. Zorica - Cooking with Zoki
2. Snježana - Vrtaljica              
3. Irenalana - Kad ja kuvam
4. Nataša - Moja slatka kuhinja
5. Irena - Sweet and salty

Ukoliko ste već bili nominovani od strane nekog drugog blogera, ili vam se jednostavno ne igra,  zanemarite ovu moju nominaciju ;), a ako želite da se igrate, onda srećno!


Коментари

  1. Odličan izbor a ova torta s turskim keksom me uvijek obori koliko je zamamna ali taj turski keks mi zadaje muku.

    ОдговориИзбриши
  2. Svaki tvoj receptic mami na isprobavanje, zaista predivan izbor najfinijih poslastica.:))

    ОдговориИзбриши
  3. divan izbor Suzi,svi do jednog ! i slikice su savršene (ponavljam se kao papagaj ali jednostavno me oduševljavaju).pozzz !

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican izbor. Moji obozavaju ledene kocke, mada ih ne spremam cesto. Slicice su ti pravi mamac :)

    ОдговориИзбриши
  5. Jedva sam čekala ovaj post kod tebe i opravdao je očekivanja :-). Ja ne znam šta bih odabrala sa tvog bloga ali i ovaj redosled me sasvim zadovoljava XD.

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican izbor Suzy, meni je posebno draga torta sa turskim keksom:)

    ОдговориИзбриши
  7. Hvala vam puno, svima! Eto, ovde ima za svakog po nešto znači ;)

    ОдговориИзбриши
  8. Svrati do mog bloga http://kcbyjafi.blogspot.com/2014/04/omiljena-peciva-nasih-blogerki.html, u toku je igra blogerki :)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови