Top 5 peciva-blogerska igrica



Evo me u još jednoj blogerskoj igrici! Nakon omiljenih dezerata, na red su došla i peciva pa bi trebalo izabrati 5 omiljenih i rado mešenih, a to je kod mene teško. Mogu vam reći da su mi skoro sva peciva omiljena i da rado isprobavam svaki recept koji mi se učini dobrim, ali ću se za ovu priliku potruditi da odaberem 5 najboljih.
Jafi sa bloga Kuhinjske čarolije me je nominovala za ovu igricu pa se, kao što je i red, odazivam. Da krenemo redom onda...ali prvo ovaj simpatični pekar;)



Mamine kiflice





Na prvom mestu su svakako mamine kiflice, jer od tog testa pravim razne oblike, ponekad kiflice, ponekad pužiće i rolnice, filujem ih džemom ili ljutenicom, sirom, šunkom, kombinacije su brojne i ne znam koja mi je bolja. Testo je jednostavno, osnovno za kiflice, a one same su mekane i sutradan, a pogodne su i za zamrzavanje.

Kiflice sa pavlakom




Takodje omiljene u našem domu, a sem toga veoma ukusne i brze za pripremu. Možete ih puniti slatkim ili slanim nadevom, po vašoj želji.

Slani trouglovi





Mekani i lisnati trouglovi, veoma jednostavni za pripremu, ali tako dobrog ukusa! 

Rolat pita




Veoma zgodna pita jer se napravi i zamrzne pa se ispeče po potrebi, tako da je idealna za iznenadne situacije, tipa nenajavljenih gostiju ili neočekivanih napada gladi.

Lisnate koktel kiflice sa bundevom




Ove kiflice su jednostavno neodoljive, morate ih probati da biste se uverili u to. Od ovog testa možete raditi i kajzerice, samo ih ne premazujte margarinom, oblikujte vaše omiljene oblike i uživajte!

Ljubitelji peciva na ovom blogu mogu naći još puno lepog i mekanog, mirisnog peciva raznih oblika i ukusa...KLIK...

I na kraju, ova igrica je otvorena za sve koji bi da se igraju, pa izvolite!

Коментари

  1. Odličan izbor :) Kiflice s pavlakom sam pravila bezbroj puta i raznim kombinacijama i uvek su me oduševile :) Hvala na odzivu u igri :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Jaco! Tek kad sam pravila izbor za ovu igricu videla sam da mnoge omiljene recepte za peciva još uvek nisam objavila na blogu, medju njima i tvoje, a nama omiljene, kupus kifle.

      Избриши
  2. Sve mi je vrh npr izdvojia bih rolat jer volim takva peciva ni ja neznam sta bih mogla izdvojiti kad sve volim.

    ОдговориИзбриши
  3. E ovdje si "kao riba u moru".izazov je bio odabrati SAMO 5 recepata.odličan izbor Suzi !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E, baš tako Danka! Teško mi je bilo da izaberem, mnogi omiljeni recepti su ostali iza kulisa ovaj put ;)

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови