Пређи на главни садржај

Mini projice sa fetom i mladim lukom




Stara, dobra proja! Često nam je mama spremala dok smo bile deca, pa i posle kad smo odrasle, volele smo kad kuća zamiriše na proju! Ja je malo redje pravim, jer moji nisu baš oduševljeni, mada jedu kad ih pritegnem ;)
Ovo je recept moje mame za klasičnu proju sa sirom,
koji sam ja malo nadogradila po svom ukusu. Proleće je napokon stiglo, pijace su sve šarenije i lepše, pune mladog povrća, pa sam zato ubacila i malo mladog luka za puniji i bolji ukus. Jako mi se dopao krajnji rezultat! Promenila sam i oblik, ovako je malo atraktivnije, zar ne? ;)





Potrebno je za 12 mafina:


2 jaja
1 čaša od 2dl brašna (pola kukuruznog-pola pšeničnog)
1/2 čaše ulja
1/2 čaše mleka
malo praška za pecivo
soli po ukusu, pola kašičice je dovoljno
1 struk mladog luka, ili samo perca od 2 struka
malo šunke iseckane na kockice
malo fete, takodje iseckane na kocke

Priprema:


Umutite jaja penasto mikserom, dodajte so, brašno sa praškom za pecivo, mleko i ulje pa još malo promešajte da se lepo sjedine sastojci.
Šunku, fetu i mladi luk iseckajte pa dodajte u smesu sa jajima. Promešajte varjačom.




U kalup za mafine stavite korpice, pa rasporedite smesu puneći korpice do vrha. Imaćete taman za 12 korpica. 
Zagrejte rernu na 180 stepeni i ispecite projice dok ne porumene, 15-20 min.





Napomena:


Ovo je polovina mere, za jedan kalup. Ukoliko hoćete da pečete proju u plehu, samo poduplajte sastojke i dobićete divnu i mekanu proju koju možete da isečete na kocke i poslužite uz jogurt ili kiselo mleko.

Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Slatko od smokve

Oduvek se kuvalo u našoj kući. Imali smo jednu veliku smokvu u voćnjaku iza kuće u selu, radjala je odlično tako da mama nije propuštala priliku da skuva slatko svake godine, obavezno!

Štrudlice sa pekmezom

Veoma nežne, prhke štrudlice sa domaćim pekmezom, koje su idealne za posluženje uz čaj ili kafu, bile su na meniju pre par dana kod mene, pa vam ih danas toplo preporučujem!

Kolači sa rozen koricama

Predstaviću vam dva odlična recepta za kolače sa rozen koricama. Pored toga što se relativno jednostavno i brzo pripremaju, veoma su izdašni, za velike proslave i slave su idealni. Prvi je veoma interesantan, šaren, sa bogatom aromom lešnika i keksa, dok je drugi čokoladni,  laganiji i kremastiji. Ne bih mogla da se odlučim koji je lepši;)