Seljačke ploške


Jela od krompira posebno su omiljena u mojoj porodici. Ne baš sva, ali svaki član ima neko svoje omiljeno jelo sa krompirom, sin musaku, muž pire uz ćufte u sosu, a meni se nekako čini da bi ovaj seljački krompir mogao da bude moje! Generalno, volim jela koja se lako i brzo pripremaju, tako da je ovo idealno za trenutne uslove, nema dugog stajanja pored šporeta i krčkanja. A ukus je nešto posebno!


Potrebno je:
1 kg sitnijeg krompira  
2-3 šargarepe  
1 struk praziluka  
1 komad pilećeg filea (po zelji, i ne mora)  
1-2 kašičice aleve paprike   
so, vegeta  
biber, ulje 


Priprema:
Oljuštite  krompir i šargarepu i isecite ih  na deblje kolutove. Šargarepu možete i po dužini na pola ili na tri dela ako je dugačka. Isto uradite i sa prazilukom, pa stavite da se kuva oko 15 minuta u slanoj vodi.
Ukoliko želite, možete zajedno sa povrćem da skuvate i belo meso iseckano na kockice, ja sam tako uradila, a tu vodu kasnije iskoristila za supu. Ali, nije obavezno.
Za to vreme, u vatrostalnu posudu sipajte ulje da pokrije dno i stavite u rernu na 200 stepeni da se zagreje.


Napola skuvano povrce ocedite i preručite na zagrejano ulje, začinite i posolite i sve dobro promešajte. Dodajte i malo seckanog peršuna, izgledaće lepše kad se servira.
Sipajte jos malo ulja odozgo, vratite u rernu i pecite dok ne porumeni, oko 30-40 minuta, zavisno od rerne.
Poslužite toplo uz sezonsku salatu. Prijatno!
 

Коментари

Постави коментар

Популарни постови