Čokoladna krem torta


Za svoj rođendan zaslužujete samo najbolje, zar ne? Svakako, tu spada i dobra čokoladna torta.
Odlučila sam da sebi olakšam pola posla pa sam kupila gotove kore i samo napravila bogat čokoladni fil. Torta je na kraju ispala savršeno kremasta, izdašna i veoma ukusna, baš kakva i treba da bude rođendanska torta. 


ČOKOLADNA KREM TORTA

Potrebno je: 
1 pakovanje gotovih kora Vincini
za fil
6 žumanca
400 g prah šećera
500 g margarina
6 belanca
2 kašike šećera
3 pudinga od čokolade
700 ml mleka
3 kašike šećera
400 g čokolade
Menaž glazura ili šlag od čokolade



Priprema:
Pošto imate gotove kore, pola posla oko torte je rešeno pa krenite sa pripremom fila. 
U 200 ml mleka razmutite prašak za puding od čokolade, a preostalih 500 ml i 3 kašike šećera stavite na ringlu da se zagreva. Skuvajte zatim puding, maknite sa strane i ostavite da se ohladi. Potrebno je da povremeno promešate da se ne bi stvorila korica. Dok se puding hladi, penasto umutite 2 margarina sa 400 g prah šećera, dodajte 6 žumanca i sve dobro sjedinite. Šest belanca posebno umutite sa 2 kašike šećera. Čokoladu otopite u šerpici na laganoj vatri i ostavite da se malo prohladi. Zatim sve sjedinite. Ja sam radila ovako: u umućen margarin dodavala sam kašiku po kašiku pudinga i mutila mikserom neprestano. Zatim sam dodala otopljenu čokoladu, dobro umutila i na kraju umešala belanca. Dobićete punu veliku vanglicu fila, pa pazite da uzmete neku veću pre nego što počnete da sjedinjujete sastojke. Fil podelite na tri dela, s tim što jedan deo treba da bude malo manji od ova dva, on će vam trebati da  tortu premažete sa svih strana.
Postavite prvu koricu na poslužavnik, natopite je slatkim, vrućim mlekom i premažite jednim delom fila. Zatim stavite drugu koricu, ponovite postupak sa mlekom i filom, poklopite trećom korom, natopite je i premažite odozgo i sa strane onim manjim delom fila.
Ostavite tortu u frižideru da se stegne a zatim stavite šlag ili glazuru po želji. Ja sam koristila Menaž glazuru, premazala sam je u tankom sloju i baš mi se dopada kako je mekana, lepo se seče, a i sjajna je.

Коментари

Популарни постови