Posni cvetići sa ajvarom


Nedavno sam na Pinterestu videla pecivo oblikovano na zanimljiv način, u obliku cvetića, barem su meni ličila na to.
Kako mi je trebalo posno pecivo, testo sam umesila po ovom receptu za lisnate posne štapiće, a napisaću ga i u nastavku. Nadev možete menjati po želji, u obzir dolaze i seckani marinirani šampinjoni, masline i slično, a možete ga nadenuti i nekim suhomesnatim nadevom, pod uslovom da vam ne treba posno.



POSNI CVETIĆI SA AJVAROM


Potrebno je: 
2 dl ulja
4 dl tople vode
1 kašičica šećera
1 kašičica soli
1 kocka kvasca
oko 900 g brašna
malo ajvara



Priprema:
U 2 dl tople vode rastopite kocku kvasca, 1 kašičicu šećera i 1 kašičicu brašna i ostavite da nadođe.  Dodajte još 2 dl tople vode, 2 dl ulja, 1 kašičicu soli i brašna po potrebi da se dobije glatko testo. Ostavite da naraste. 
Nadošlo testo razvijte u krug na pobrašnjenoj podlozi. Čašom ili modlom vadite krugove. Ređajte po 4 kruga jedan do drugog, ali tako da se malo preklapaju.


Po sredini stavite ajvar preko sva četiri kruga. Urolajte krugove oblikujući cvetić i stavite u kalup za mafine u koji ste prethodno stavili korpice od papira.


Pecite u rerni zagrejanoj na 180 stepeni oko 15 minuta, da fino porumene odozgo. Od ove količine testa dobila sam 18 cvetića.



Коментари

Популарни постови