Пређи на главни садржај

Proleće u najavi...

 Visibabe

 

 

Malo je reći da ih volim....naprosto ih obožavam!


Toliko su nežne, čiste, mirisne,
a u isto vreme i veoma borbene, drske. Probijaju se kroz sneg i mokro, teško lišće koje je napadalo s jeseni, hrabro prkose hladnoći i vetru ne bi li uhvatile koji zračak sunca. Najavljuju nam tako skori dolazak proleća.
 
Ili je to samo naša želja, da što pre ispratimo dosadnu i hladnu zimu i udjemo u neko lepše vreme prepuno boja i mirisa.....


Jedno je ipak sigurno, primakao joj se kraj.
Visibabe su već prošle, bar sam uživala u njihovom nežnom mirisu neko vreme...sad sam u iščekivanju mirisnih ljubičica, lala.....



 Ovo je bio moj pozdrav zimi, i poruka proleću da ne okleva previše, svi ga željno čekamo....



 A vama koji ste svratili ovde, ugodan vikend želim....
 


Коментари

  1. Hvala, Suzi, lep vikend i tebi! :)
    Divne su ti slike, posebno ova sa visibabama između stranica knjige...Danas sam kod mame, u baštici, videla da kreću zumbuli, baš sam se obradovala!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I zumbule obožavam! Još ih nisam videla, jedva ih čekam. Juče sam dobila jednu ljubičicu, baš sam se obradovala, mnogo ih volim ;)

      Избриши
  2. Vidiš, nisam nikad razmišljala o visibabama tako....ili uopšte nisam razmišljala o visibabama :D Lepo napisano, budi emocije....a lepe su i slike....meni se sviđa ona s loncem u pozadini i zanima me,naravno, koju knjigu čitaju visibake :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahaha...Trgovci snovima-H.Robins, to je ova deblja, a ona tanja je Una-Kapor ;)
      Saška, da ti pravo kažem, nisam ni ja mnogo razmišljala o njima, ja ih jednostavno volim, i to je to, ali kad sagledaš situaciju, dodje tako, oni nežniji se uvek više bore....

      Избриши
  3. Prva fotografija me potpuno hipnotiše... prelepo!

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Slatko od smokve

Oduvek se kuvalo u našoj kući. Imali smo jednu veliku smokvu u voćnjaku iza kuće u selu, radjala je odlično tako da mama nije propuštala priliku da skuva slatko svake godine, obavezno!

Štrudlice sa pekmezom

Veoma nežne, prhke štrudlice sa domaćim pekmezom, koje su idealne za posluženje uz čaj ili kafu, bile su na meniju pre par dana kod mene, pa vam ih danas toplo preporučujem!

Kolači sa rozen koricama

Predstaviću vam dva odlična recepta za kolače sa rozen koricama. Pored toga što se relativno jednostavno i brzo pripremaju, veoma su izdašni, za velike proslave i slave su idealni. Prvi je veoma interesantan, šaren, sa bogatom aromom lešnika i keksa, dok je drugi čokoladni,  laganiji i kremastiji. Ne bih mogla da se odlučim koji je lepši;)