Пређи на главни садржај

Chocolate chip mafini



Čokoladne mafine uglavnom svi vole, naročito deca, a ovi su baš bogato čokoladni. Praktični su za posluženje, za poneti na posao, izlet i slično, brzo se pripremaju, a ukus je izvanredan! Ukoliko imate čokoladne kapljice, još bolje, u nedostatku će dobro poslužiti i naseckana čokolada. Poslužite ih uz vama omiljeni napitak, meni su najbolji uz kafu ;)


Ovu turu mafina nosila sam svojim roditeljima, i baš smo se fino zasladili posle ručka, uz popodnevnu kafu, pa ću vam pokazati i neke slikice mafina koje sam fotkala po dvorištu, čisto da promenim ambijent ;)




Potrebno je:
(originalni recept)
250 g brašna
2 kašičice praška za pecivo
1/2 kašičice sode bikarbone
2 kašike tamnog kakao praha
160 g šećera
150 g sitno naseckane čokolade za kuvanje
250 ml mleka
90 ml ulja
1 jaje
i još malo seckane čokolade 



Priprema:
Uključite rernu na 180 stepeni da se greje. U kalup za mafine stavite korpice. Posebno odvojite suve i mokre sastojke. Suve tj. šećer, brašno, prašak za pecivo, sodu bikarbonu, kakao i naseckanu čokoladu, izmešajte u jednoj posudi. Mokre sastojke, tj. jaje, ulje i mleko lagano umutite žicom u drugoj posudi. 


Mokre sastojke ulijte u posudu sa suvim sastojcima i sve lepo promešajte. Punite korpice smesom, pa odozgo posipite sa još malo seckane čokolade. Pecite u zagrejanoj rerni oko 20 minuta. Od ove količine meni je izašlo 12 mafina.
I za kraj, čuvarkuća, jako mi je simpatičan bio ovako postavljen na pančetu.
  •  






Коментари

  1. Svaki novi recept za muffine uvijek dobro dođe.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Evo imam i ja mafine u mom blogu, ja pravim jednostavnije i veoma su ukusne:-) kuvaricagr.blogspot.gr ako trazite jos varijacije:-) ja obozavam i sa kokosom. Gospodjo suzana, svidja mi se i ona cuvarkuca:-) i mafini lepo izgledaju kao uvek cokoladne kolacice izgledaju,,,i mirisu....:-) :-) :-)

      Избриши
    2. Hvala puno na predlozima, i ja volim mafine pa cu pogledati i te vase.
      Demi, to je tatina biljka, kod njega uspevaju nekako dzinovske biljke!

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Slatko od smokve

Oduvek se kuvalo u našoj kući. Imali smo jednu veliku smokvu u voćnjaku iza kuće u selu, radjala je odlično tako da mama nije propuštala priliku da skuva slatko svake godine, obavezno!

Štrudlice sa pekmezom

Veoma nežne, prhke štrudlice sa domaćim pekmezom, koje su idealne za posluženje uz čaj ili kafu, bile su na meniju pre par dana kod mene, pa vam ih danas toplo preporučujem!

Kolači sa rozen koricama

Predstaviću vam dva odlična recepta za kolače sa rozen koricama. Pored toga što se relativno jednostavno i brzo pripremaju, veoma su izdašni, za velike proslave i slave su idealni. Prvi je veoma interesantan, šaren, sa bogatom aromom lešnika i keksa, dok je drugi čokoladni,  laganiji i kremastiji. Ne bih mogla da se odlučim koji je lepši;)