Tresuljci (crvenci, potresuljci)


Tresuljci, ili kako ih još nazivaju potresuljci ili crvenci, su kolač koji je obeležio detinjstvo većine populacije koje su približno moje godište. Majke su nam to pravile, naročito leti jer baš lepo rashlađuje u vrelim danima. Za pripremu ne moram da vam pišem koliko je jednostavna, moglo bi i dete da ih napravi. Izađe ih baš prilično, pa ako ste radoznali da probate, onda bolje napravite prvo polovinu smese, pa ako vam se dopadne, navalite.


TRESULJCI (POTRESULJCI, CRVENCI)


Potrebno je:
2 l vode
200 g gustina
25 kašika šećera
1 vanilin šećer
1 bočica arome jagode

Priprema:
U 1,5 l vode stavite šećer i vanilin šećer i promešajte. Stavite na ringlu i pustite da provri.
U preostalih 500 ml vode razmutite gustin.
Kada voda proključa ulijte razmućeni gustin i skuvajte uz neprestano mešanje, kao puding kada kuvate.
Pleh dimenzija 33x22 nakvasite vodom. Izlijte polovinu skuvane smese, a u drugu polovinu stavite aromu jagode i izmešajte. Prelijte preko prve smese.
Kolač ostavite da se ohladi na sobnoj temperaturi, a zatim ga dobro rashladite u frižideru. Secite kocke i poslužite.
Po želji, preko svake kocke pospite malo seckanih oraha.


Коментари


  1. Thanks in support of sharing such a good thought, piece of writing is
    fastidious, thats why i have read it entirely

    Also visit my web page - 대구오피

    ОдговориИзбриши
  2. Tresuljke sam jela davno u poslasticari "Snezana" u Dusanovoj ulici. Uvek su zimi visili u izlogu onako crveni, primanljivi i nikada ni sam mogla da im odolim. Hvala ti sto si me podsetila na te lepe dane.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaoo jeste, sad si me podsetila na to. Sečam se i ja. Mnogo sam volela tu poslastičaru, šteta što je više nema.

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови