Kukuruzne pletenice


Skromno ili ne, ali ono što je Irena napisala u uvodu svog recepta je potpuno tačno! Bolje pletenice nego iz pekare, to je definitivno, provereno i potvrdjeno! Često se desi da se
nadjemo van kuće u vreme večere, naročito u letnjim mesecima, i onda se od silnog pešačenja, onako umorni i zagladneli, zaglavimo u nekoj pekari gde ja obično kupim neko malo pecivo, često kukuruzne šapice ili nešto slično i to mi je super jer volim da probam nešto novo, što kući nisam pravila, ali sada se situacija menja sa ovim receptom. Home made pletenicu u tašnicu, pa u šetnju ;) . Pletenice sam pravila odmah narednog jutra nakon objavljivanja posta, morala sam da ih isprobam. Pola mere, četiri pletenice, testo prelepo za rad, pečene su hrskave i mekane u isto vreme, podgrejane odlične. Sledi recept koji svakako preporučujem!



Potrebno je:
(original recepta)
  
20 gr kvasca 
250 ml toplog mleka 
1 kašičica šećera 
300 gr brašna
200 gr kukuruznog griza (palente) + za posipanje
1,5 kašičica soli
2 jaja 
80 gr maslac
premaz
1 jaje




Priprema:
U toplom mleku rastvorite šećer i kvasac i ostavite da zapeni.
U odgovarajućoj posudi za mešenje pomešajte kukuruzni griz, so i jaja, dodajte nadošli kvasac i uz postepeno dodavanje brašna umesite mekano testo. Pokrite posudu krpom i ostavite testo da naraste.
Radnu površinu posipite palentom i razvucite testo.



Polovinu testa premažite omekšalim maslacem i preklopite drugom polovinom testa. Pritisnite krajeve prstima da se spoje. Isecite oštrim nožem trake širine 5 cm i po sredini svake napravite rez, ali ne do kraja. Okrenite testo par puta prema unutra da napravite pletenicu.
Poredjajte ih u pleh obložen papirom i ostavite još 15-ak minuta da narastu.




Pre pečenja premažite pletenice umućenim jajetom. Zagrejte rernu na 180 stepeni i ispecite pletenice dok ne porumene.





Коментари

  1. ajde da sam i ja negdje prva,ha ha ha ha !:-)))))) odlično si ih napravila a slike su prelijepe.ja volim kukuruz na sve načine pa tako da mi i ovo djeluje baš ukusno.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehehe eto prva si;)
      Odlične su pletenice, probaj pošto voliš kukuruz i prerađevine od njega;)

      Избриши
  2. Meni su isto na listi za isprobavanje! Odlično su ti ispale!

    ОдговориИзбриши
  3. I meni su one zapala ze oko i još par recepata i nadam se da ću ih jednom isprobati. Tvoje su izuzetno lepe.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Zorice! Ni ja ne znam šta bi pre isprobala, ali ovo mi je odmah privuklo pažnju;)

      Избриши
  4. I ja ih namjeravam probati, zapele su za oko, jer još nisam nikad radila ni peciva ni kruh s kukuruznim brašnom. Jako su ti lijepe ispale

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam radila kukuruzni hleb, super je stvarno, imam i recept ovde objavljen, a ovo pecivo ti preporučujem obavezno! Hvala ti!

      Избриши
  5. Jooj bas su lepe, Suzi extra su, videla sma ih i ja kod Irene...

    ОдговориИзбриши
  6. Kao da si pisala i meni i mojoj porodici :) I mi tako setnje zavrsimo u pekarama, a ja uvek kupujem nesto kukuruzno. Odlicno su ti ispale pletenice i nadam se da su vam se dopale. Hvala!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mesila sam ih samo za sebe i mnogo su mi se dopale. Inače volim kukuruzna, integralna i ražena peciva, a ovu vrstu sam prvi put mesila pa mi je još draže što su mi super ispale. Hvala tebi na receptu!

      Избриши
  7. Izgledaju bolje nego iz pekare! Mi ih obično kupujemo uveče u parkiću u pekari 'Gricko', ali ovi su sigurno bolji...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jelena, pazi da se ne sudarimo negde u parku! Ovakvu kosu bi prepoznala, sigurna sam!
      U rangu su sa Grickovim, probala sam ih jer mi živimo u blizini pa ponekad navratimo i tamo;)

      Избриши
  8. Ajme kako divno izgledaju, rado bi ih sutra za doručak :)

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман5. мај 2014. 22:40

    Da li moze unutar njih pored maslaca da se stavi i mrvljeni sir ili ella sir?:) Divne su :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da bi mogao neki mazivi sir ili neki krem sir možda da se doda uz maslac. Hvala puno!

      Избриши
  10. Pozdrav! Ja sam talijanski, ja vas pitati pitanje o receptu: 80 grama maslaca sve ide kao punjenje?
    Carmela

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови